علی‌رغم تداوم بارش هنوز نشست ستاد بحران در شهر تشکیل نشده است! + تصاویر

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌خبر؛ نخستین بارش تابستانی باران از نخستین ساعات بامداد امروز در آستانه‌اشرفیه آغاز شد که به دلیل بی‌توجهی مدیریت شهری به پیش‌بینی هواشناسی، مردم را دچار مشکلات عدیده‌ای در عبور و مرور کرده است.

عدم آگاهی به مسائل حداقلی مدیریت شهری به‌جایی رسیده که با تداوم بارش‌ها هنوز جلسه ستاد بحران در شهرداری آستانه‌اشرفیه تشکیل نشده و جای سؤال دارد که چرا شورای اسلامی شهر به‌عنوان مهم‌ترین نهاد نظارتی شهرداری واکنشی در این خصوص نداشته است.

اولویت برگزاری جلسه برای تقسیم اتاق‌های تازه به‌هم‌ریخته توسط شهردار، نسبت به برگزاری جلسه ستاد بحران و همچنین مشکلات موجود در سطح شهر زخمی و آب‌گرفته آستانه‌اشرفیه و ضعف نظارتی و رهاشده بر عملکرد شهرداری توسط شورای اسلامی شهر، ورود مستقیم فرماندار شهرستان به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان برای سامان دادن به اوضاع آشفته را می‌طلبد.

گفتنی است آخرین نشست ستاد بحران شهرداری آستانه‌اشرفیه مربوط به بارش برف در اسفند سال گذشته بود و این درحالی است که روز گذشته در کانال تلگرامی منتسب به شهرداری آستانه‌اشرفیه هشدارهای لازم از طرف هواشناسی داده شده بود.

در طی روزهای اخیر نارضایتی بسیاری از سمت پرسنل شهرداری برای عدم دریافت حقوق‌های دریافتی، کارکنان تاکسی بی‌سیم 133 در بلاتکلیفی تنظیم قراردادها و نابسامانی شهرداری در پی تخریب اتاق‌های آن و عدم پاسخگویی مناسب به شهروندان از جمله مهمترین مشکلات این روزهای شهرداری در پی نظارت نامناسب شورای اسلامی شهر است.