رشت در گازرسانی به شهرستان سبز تبدیل می‌شود

عیسی مهدوی ظهر امروز در افتتاح همزمان 48 پروژه آب و فاضلاب گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت اظهار داشت: در طول 3 سال عمر دولت یازدهم 1200 پروژه با اعتباری بالغ بر 2000 میلیارد تومان در رشت به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه این خدمات اقدامات ارزشمندی است که به مردم تقدیم شده است، افزود: در هفته دولت 271 پروژه در رشت آماده افتتاح است که از میزان مذکور 244 پروژه افتتاح می‌شود.

وی کل اعتبارات پروژه‌های شهرستان رشت در هفته دولت را 807 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: 174 میلیارد تومان از میزان مذکور از بخش دولتی و 633 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بوده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه در این ایام 16 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 36 میلیون تومان در رشت به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: تا پایان امسال رشت به شهرستان سبز در گازرسانی تبدیل می‌شود.

مهدوی 16 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد 522 میلیون تومان را از پروژه شاخص رشت در ایام هفته دولت عنوان کرد و افزود: در بخش سلامت 7 پروژه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان در رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رشت تصریح کرد: با بهره‌برداری از 1200 پروژه عمرانی تولیدی و خدماتی رشت در ایام هفته دولت به‌طور مستقیم برای 570 نفر و به‌طور  غیرمستقیم برای 1260 نفر در شهرستان رشت اشتغالزایی صورت گرفته است.

وی فضای کسب و کار را در استان مناسب عنوان کرد و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی رتبه کسب و کار در رشت از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه اقدامات مثبتی در بحث سرمایه‌گذاری و ایجاد فضای امن در شهرستان ایجاد شده است، تصریح کرد: فضای امن و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری در شهرستان فراهم است.