نماینده مردم رشت در مجلس رای مردم را امانتداری نکرد‌

بهروز جلایی امشب در تجمع مردم ولایتمدار استان گیلان که در جوار مزار میرزاکوچک خان جنگلی در سلیماندارب رشت برگزار شد اظهار داشت: اینجا جمع شدیم تا از مردم رشت و 8 دی دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه ما جمع شده‌ایم تا بگوییم یکی از نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی امانتداری نکرد بیان کرد: برخی از اشتباهات منجر به خیانت می‌شود هر چند صاحب اشتباه نیتی برای خیانت انجام نداده باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان خطاب با بیان اینکه آقای واقع گرا, آقای نماینده مجلس، آیا فتنه 88 امنیت ما را به خطر نینداخته است گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند کسانی فتنه را به‌طور خواسته یا ناخواسته راه انداختند طرح دشمن را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با کجای مقابله با فتنه مشکل دارد اظهار کرد: همین موارد باید خطاب به علی مطهری گفته شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه نهضت حسینی شکل گرفت عنوان کرد: ممکن است هر روز که حسینی از منزل خارج می شویم غروب یزیدی به منزل برگردیم.

جلایی با اشاره به اینکه زیارت امام حسین(ع) بیش از هزار ثواب دارد و معادل هزار حج است و گناهان حال و آینده را می‌بخشد و انقلاب ما ناشی از محرم و صفر است اعلام کرد: آقای نماینده آیا فتنه را ندیده‌اید و ندیده‌اید که 5 الی 6 دانشمند ما را به شهادت رساندند.

رئیس سازمان بسیج اساتید سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه آقای جعفرزاده چگونه می‌خواهی ولایی باشی ولی فتنه را انکار کنی خاطرنشان کرد: آقای جعفرزاده و مطهری از این کشتی انقلاب پیاده نشوید.

جلایی با بیان اینکه امام حسین(ع) فرمودند هرکس رضایت خلق را برخالق ترجیح دهد خداوند او را به خلق واگذار می‌کند بیان کرد: آقای جعفرزاده به رای خودت نناز! به بنی صدرها و اشعث‌ها در طول تاریخ نگاه کن!

وی با اشاره به اینکه همه ما در معرض آزمون هستیم تاکید کرد: چیزی که باعث شده بعضی از افراد به عنوان نمایندگان نالایق در برخی از صحنه‌ها حاضر باشند عدم وحدت است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان تصریح کرد: مقام معظم رهبری توصیه می‌کنند اسلام و انگیزه الهی را باید با وحدت حول محور ولایت حفظ کنید.

جلایی بیان کرد: آقای نماینده جمعیتی که در روزهای 9 دی و 8 دی حاضر شدند کسانی نبودند که به یک کاندیدا رای داده باشند و کسانی بودند که به کاندیدای دیگر نیز رای داده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی نیز در این مراسم اظهار داشت: تا هنگامی که این فتنه گر از مقام معظم رهبری, خانواده‌های شهدا و ملت ایران عذرخواهی نکند تجمع و اعتراضات مردم گیلان ادامه خواهد داشت.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان تصریح کرد: مردم به جعفرزاده رای دادند تا وضعیت اشتغال گیلان را درست کند و به او رای ندادند که آرای خود را برای فتنه گری هزینه کند.

مردم ولایتمدار رشت در این تجمع شعارهای مرگ بر فتنه گر و فتنه گر مخالف از مجلس اخراج باید گردد سر دادند.