بزرگ‌ترین پل معلق کابلی شمال کشور در انزلی احداث
می‌شود

سعید آفتابی‌حسین عصر امروز در نشست بررسی وضعیت طرح‌های عمرانی این شهرستان، اظهار داشت: باید تلاش شود تا پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی حوزه شهری در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه مدیریت واحد شهری بسیاری از مشکلات را در شهرها رفع می‌کند افزود: 23 سازمان و نهاد در شهرها مسئولیت فرهنگی، عمرانی، خدماتی اجتماعی و امدادی دارند ولی مردم فقط شهرداری را مسئول می‌دانند و عدم مدیریت واحد در شهرها سبب شده تا دچار مشکلاتی شویم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بندرانزلی گفت: شهرداری‌ها با تمام توان در خدمت مردم هستند و شهرداری جزء معدود سازمان‌های شبانه‌روزی در خدمت‌رسانی به مردم است.

آفتابی‌حسین  با بیان اینکه بزرگ‌ترین پل معلق کابلی شمال کشور ویژه عابران پیاده و دوچرخه‌سواران در این شهر احداث می‌شود گفت: این پل با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال و در مدت 6 ماه از آغاز اجرای طرح احداث می‌شود.

وی با اشاره به دهانه 70 متری پل معلق کابلی ویژه عابران پیاده و راکبین دوچرخه در بندرانزلی، خاطرنشان کرد: این پل در منطقه شنبه بازار روگاه احداث و شنبه بازا قدیم و جدید را به هم متصل می‌کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بندرانزلی اظهار داشت: پل مذکور در فاصله 300 متری پل بزرگ ولایت 2 احداث می‌شود که دارای نمای خاص و طرح مهندسی شاخصی است.

معاون شهردار بندرانزلی نیز در این نشست با تاکید بر اجرای پل کابلی معلق در این شهر، گفت: طرح‌های شهرداری بندرانزلی در حوزه پیاده‌راه‌سازی و ایجاد پیست‌های شهری دوچرخه سواری دارای طرح جامعی است.

موسی فکور با اشاره به اجرای طرح پیاده‌راه سازی در خیابان سپه انزلی، خاطرنشان کرد: منطقه بلوار ساحلی انزلی یکی از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور بوده که سالانه پذیرای میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است.