پارک بانوان اردیبهشت افتتاح می شود

محمد رنجبر رئیس شورای اسلامی شهر بافق نظر خود را در خصوص سال ۹۴ برای بافق بیان کرد: یک وحدت وهم دلی بین مسئولین ایجاد شد. بنده تجربه دوره دوم شورای شهر را دارم واین وحدت وجود نداشت و در آن زمان هر کس راه و روش خود را پیگیری می کرد. سال ۹۴ همه مسئولین استان وشهرستان ، به خصوص امام جمعه بافق در این وحدت نقش داشتند.

وی یکی از بهترین خبرهای سال گذشته را حضور حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود: وضعیت اقتصادی و کمبود نقدینگی تاحدی بنده را نگران کرد که این نگرانی باز برمی گردد به تجربه قبلی که واقعا بدون نقدینگی طرحهای عمرانی قابل پیگیری نبود.

رنجبر نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف مسئولین ومردم را موثر دانست وتاکید کرد: رسانه ها در بحث توسعه شهری وایجاد وحدت وهم دلی واقعا موثر بوده اند و  نقش آنها کمتر از مجری و عوامل اجرای طرحهای مختلف نبوده است.

رئیس شورای شهر آن چیزی که باعث شده است نقش رسانه ها موثر باشد گفت: چون رسانه های بافق جدای از مسائل سیاسی مشکلات ونظرات ودیدگاه مربوط به شهرستان را مطرح کرده اند و این باعث اعتماد مردم ومسئولین به آنها شده است.

رنجبر در مورد نقش فضای مجازی برای رفع مشکلات  بیان کرد: بنده فضای مجازی را فراخور وقت خالی که پیش می آید رصد می کنم.  بعضا انتقاد ها که توسط کابران مطرح می شود شاید جواب ندهیم ولی برای رفع آن تلاش می کنیم. خیلی مسائل توسط بعضی از مردم مطرح می شود که به فکر متخصین هم نمی رسد و ما دیدگاههایی که در این فضاها مطرح می شود در جلسات شورای شهر و با مسئولین دیگر در میان می گذاریم.

وی با توجه به اینکه دو دوره عضو شورای شهر بوده است در مورد نیازهای شهرستان گفت: مردم شهر تا کنون از کمبود معابر و کم عرض بودن آن گله مند بوده اند. اقدامات خوبی در این چندین  سال انجام شده است.

رنجبر افزود: در ایجاد و توسعه اماکن عمومی از چندین سال قبل حرکتهای خوبی صورت گرفته است از جمله پارک آبشار و پارک بانوان که تا اردیبهشت ماه افتتاح می شود، پارک بهارستان در دست اقدام است ، وسایل بازی برای کودکان در محلات مختلف که هنوز بعضی نقاط شهر دارای کمبود است  در حال پیگیری است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم بافق مردمی فهیم و با فرهنگ هستند و قدر مسئولین وکسانی برای آنها تلاش کرده اند را می دانند.ما مسئولین خدا را در نظر داشته باشیم و در تصمیم گیریها منافع شهر ومردم را در نظر بگیریم. سال ۹۵ هم با وحدت وهم دلی در راستای اهداف مردم هم دوش هم با محوریت امام جمعه شهر حرکت کنیم.