باخت برسام اردکان در نخستین مسابقه لیگ برتر کشور

در این دیدار که عصر پنجشنبه و در هوای ابری در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر و با حضور جمع زیادی از علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد، جدال این دو تیم در نهایت با برتری چهار بر سه به سود میزبان به پایان رسید.

بازی در وقت نخست 12 دقیقه مفید هنوز روند عادی و طبیعی خود را طی نکرده بود که تیم میهمان به گل رسید؛ این گل را افشین جعفری به ثمر رساند.

رودسری ها پس از دریافت گل، فشار زیادی روی دروازه اردکانی ها ایجاد کردند اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و بر خلاف جریان بازی، باز هم این تیم میهمان بود که گل دوم را به ثمر رساند که مجید هاشمی بازیکن این تیم با ضربه سر، دروازه خزر رودسر را فرو ریخت تا اینکه این بازی در وقت نخست با برتری دو بر صفر تیم اردکان پایان یافت.

با آغاز وقت دوم بازی، شرایط کاملا تغییر کرد و این رودسری ها بودند که بر بازی و میدان مسلط شدند و توانستند گل های خورده را جبران کنند؛ گل اول را رضا عباسی با یک ضربه دیدنی و تماشایی به گل تبدیل کرد تا اختلاف به حداقل کشیده شود و در ادامه، رضا مهرورز با یک ضربه بغل پا ، گل دوم را وارد دروازه برسام اردکان کرد و بر این اساس، وقت دوم بازی با تساوی دو بر دو پایان یافت.

در وقت سوم بازی که با حساسیت خاصی دنبال می شد، این بار رودسری ها از حریف پیش افتادند و رضا عباسی باز هم با شلیک تماشایی خود، شادی را به اردوی تیم خزر رودسر آورد اما رودسری ها نتوانستند از گل برتری محافظت کنند و بلافاصله گل تساوی را دریافت کردند؛ زننده گل سوم برسام اردکان باز هم مجید هاشمی بود.

اردکانی ها در وقت سوم بازی، دو بار هم تیر دروازه تیم خزر رودسر را به لرزه در آوردند اما رودسری ها موفق شدند در وقت سوم بازی و در دقایق پایانی، گل چهارم را وارد دروازه میهمان کنند، این گل را سید سینا حسینی با دفع ناقص دروازه بان اردکان یزد به گل تبدیل کرد و این بازی سرانجام با نتیجه چهار بر سه به سود خزر رودسر پایان یافت.

سرمربی تیم برسام اردکان پس از پایان بازی در گفت و گویی، بیان داشت: بازی خوبی بود، ما از حریف جلو افتادیم و فقط به علت کم تجربگی بازیکنان که جوان هستند، نتوانستیم بازی را کنترل کنیم.

علی رحیمی افزود: در وقت سوم بازی، توپ های ما دو بار به تیر دروازه حریف خورد و به گل تبدیل نشد و همین مسئله، کار ما را مشکل کرد.

وی ادامه داد: از نتیجه بازی راضی نیستم و دوست داشتیم برنده بازی باشیم و با برد، زمین بازی را ترک کنیم که این چنین نشد.

سرمربی تیم خزر رودسر نیز پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ما با روحیه مناسب بازی را شروع کرد و در ابتدای بازی، متاسفانه دو گل دریافت کردیم ولی شرایط به گونه ای بود که می توانستیم نتیجه را جبران کنیم.

محسن نصرالله زاده افزود: در وقت دوم بازی، توانستیم گل های خورده را جبران کنیم و کار را به تساوی بکشانیم و با فشاری که در وقت سوم روی دروازه حریف ایجاد کردیم، توانستیم از حریف پیش بیفتیم اما بلافاصله گل تساوی را دریافت کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه موفق شدیم گل چهارم را نیز وارد دروازه حریف کنیم و از گل زده خود به خوبی محافظت کردیم و نتیجه را حفظ و سه امتیاز ارزشمند بازی را به دست آوردیم.