۵۰۶ کیلوگرم تریاک و هروئین در یزد کشف شد

سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: ماموران پلیس این استان از خبری در خصوص بارگیری یک محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از شرق کشور مطلع شده و برخورد با این باند وارد کننده مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

کاکاوند با اشاره به تشکیل تیمهای عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: ماموران پلیس در قالب تیمهای عملیاتی از پیش تعیین شده کنترل محورهای مواصلاتی استان را مدنظر قرار دادند تا این که روز گذشته قاچاقچیان با سه دستگاه خودرو سواری در محورهای فرعی مشاهده شدند.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار از محل کرده که در عملیات ضربتی ماموران پلیس، سه دستگاه خودرو سواری زانتیا و پژو 405 مربوط به قاچاقچیان که دو دستگاه آن اسکورت خودروی حامل مواد مخدر بود متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این عملیات، 506 کیلوگرم موادمخدر شامل 292 کیلوگرم تریاک و 214 کیلوگرم هروئین کشف و هشت نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به جلوگیری از ورود این محموله سنگین هروئین به سطح کشور تصریح کرد: در سال گذشته نیز ماموران پلیس این استان در عملیات¬های خود، موفق به کشف دو تن و 400 کیلوگرم هروئین شدند.