تجمع اعتراض آمیز دانش آموزان یزدی در مقابل اداره کل آموزش و پرورش+تصاویر

 جمع کثیری از دانش آموزان مقطع متوسطه در اعتراض به سطح سوالات امتحانی پایان ترم دروس زمین شناسی، فیزیک، شیمی و دینی ، در مقابل اداره کل آموزش و پرورش یزد تجمع کردند.

 

تجمع اعتراض آمیز دانش آموزان یزدی در مقابل اداره کل آموزش و پرورش

 

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد گفت: اولین بار است که دانش آموزان یزدی به این شکل اعتراض خود را به گوش مسئولین آموزش و پرورش می رسانند. 

 

قانع افزود: مسئولین آموزش و پرورش یزد با اتخاذ تدابیر ویژه و با دعوت دانش آموزان به آرامش ، ایشان را به نمازخانه اداره کل هدایت نموده و در فضایی آرام به گفت و گو پرداختند.

 

تجمع اعتراض آمیز دانش آموزان یزدی در مقابل اداره کل آموزش و پرورش

 

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد با اشاره به این که سابقا مطالبات دانش آموزی در فضایی آرام و منطقی و یا از طریق مدیران مدارس به مسئولین آموزش و پروش انتقال داده می شده گفت: عواملی که غالبا در شبکه های اجتماعی فعالند،  قصد دارند با تحریک احساسات دانش آموزان و از طریق نشر اکاذیب ، فضای علم و ادب را به مخاطره اندازند.

 

وی خاطر نشان کرد: با صحبت های مسئول آموزش متوسطه و رییس اداره سنجش و قول پیگیری مطالبه دانش آموزان از طریق وزارت آموزش و پرورش، در حال حاضر دانش آموزان به اعتراض خود پایان داده اند.