۱۰۷ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس استان هنگام کنترل خودروهای ورودی به یزد، یکدستگاه تریلی "ماک" را که با محموله "رنگ" از شرق کشور عازم "گیلان" بود برای بازرسی متوقف کردند.

وی، ادامه داد: در بازرسی از کانتینر این تریلی 107 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک به صورت جاساز از داخل محموله اصلی خودرو کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد در پایان تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

کشف 9 هزار نخ سیگار قاچاق در میبد

ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد موفق شدند 9 هزار نخ سیگار، به ارزش 225 میلیون ریال را از سه باب مغازه کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد درباره این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان میبد، در راستای مبارزه با قاچاق مواددخانی، از فعالیت سه نفر مطلع شدند که اقدام به نگهداری و عرضه مواددخانی به شهروندان می کنند.

سرهنگ حسین رضایی افزود: ماموران پلیس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قراردادند و پس از هماهنگی‌های قضائی و بازرسی از مغازه این سه متهم، 9 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه ارزش مواددخانی کشف شده 225 میلیون ریال برآورد شده است افزود: در این راستا سه نفر دستگیر و به همراه مواددخانی مکشوفه تحویل تعزیرات حکومتی شدند.

دستگیری سارق، هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان یزد  از دستگیری سارق موتورسیکلت توسط ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان یزد، هنگام گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران به راکب موتورسیکلت دستور ایست دادند اما موتورسوار بدون توجه به اخطار پلیس اقدام به فرار کرد که در یک تعقیب و گریز کوتاه، ماموران، موتورسیکلت را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ نصیری در پایان با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از عموم شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

توقیف موتورسیکلت 250 میلیون ریالی در اردکان

پلیس شهرستان اردکان، یکدستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز را که با صدای ناهنجار خود موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم کرده بودند شناسایی و توقیف کرد.

سرهنگ  سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: ماموران کلانتری مرکز این شهرستان یکدستگاه موتورسنگین قاچاق هوندا 750 سی سی غیرمجاز را توقیف کردند.

وی ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا خاطرنشان کرد: ارزش برآورد شده این موتورسیکلت بیش از 250 میلیون ریال اعلام شده است.

صادقیان با بیان اینکه متهم به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: راکب این موتورسیکلت با ایجاد صدای ناهنجار در سطح شهر اردکان، باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند که توسط پلیس، دستگیر شد.

توقیف "جرثقیل " میلیاردی قاچاق در یزد

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن توقیف یکدستگاه تریلی "ایویکو" یکدستگاه "جرثقیل" قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ "حسین رضایی" با اعلام این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یکدستگاه تریلی "ایویکو" را که در حال حمل یکدستگاه "جرثقیل" بود برای بررسی اسناد و مدارک متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از انجام بررسی‌های لازم متوجه شدند جرثقیل موردنظر فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده و قاچاق است که به همین منظور خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به مقامات قانونی، تصریح کرد: ارزش این جرثقیل سه میلیارد ریال برآورد شده است.