بدحجابی ‌حرکت‌ سازمان‌یافته از سوی دشمن علیه مردم ایران است

سردار اکبر فتوحی صبح امروز در مجمع عمومی بسیار استان یزد با اشاره به فعالیت 20 شورای قشر بسیج در یزد اظهار داشت: بسیج پدیده‌ای کاملا استثنایی و منحصر به فرد است و تفسیر عملی آیات الهی به حساب می‌آید.

وی بسیجیان را کانون تراکم و انباشتگی مقاومت ملت بزرگ ایران دانست و گفت: بسیج در واقع تبدیل‌کننده امید دشمن به ناامیدی است و هر برنامه‌ای که دشمن داشته باشد، به محض ورود بسیج به میدان این برنامه‌ها خنثی می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه هیچ سیستمی یارای مقاومت در برابر بسیج را ندارد، گفت: بسیج باید در راستای تشکیل تمدن بزرگ جهانی اسلام ناب محمدی(ص) تلاش کند ولازمه این موضوع این است که باید به شدت تلاش و کار کنیم.

فتوحی با بیان اینکه خیلی از امور مورد نیاز جامعه هنوز روی زمین مانده است، گفت: کارگروه‌های اقشار مختلف بسیج باید به بررسی این نیازها و ارائه راهکار مناسب و کارآمد برای رفع آن بپردازند.

وی تصریح  کرد: دشمن در برابر ایجاد این تمدن بزرگ جهان اسلام ایستادگی کردند ولی متاسفانه برخی در داخل کشور این صف‌بندی دشمنان را مشاهده نمی‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه در مقابل ما امروز جبهه سیاسی فرهنگی غرب وجود دارد، گفت:  برای مقابله با این جبهه در درجه اول باید به خوبی این جبهه را مشاهده کنیم و بعد از آن به صروت کامل آن را به مردم معرفی کنیم.

فتوحی افزود: دشمن در آن جبهه وسیع که علیه ما انجام داده است، سلاح‌های مرگباری را هم به صورت رگباری شلیک می‌کند که یکی از این سلاح‌ها فساد، بی‌حجابی و بدحجابی است که این موضوع از سیاست‌های راهبردی دشمنان اسلام در این جبهه است.

وی کشف حجاب، بی‌حجابی و بدحجابی را یک حرکت سازمان‌یافته از سوی دشمن دانست و گفت: هدف دشمن از اجرای این سیاست، مقابله با حکومت اسلامی و دین اسلام است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: کوتاه آمدن مسئولان نظام در برابر این اقدام، در واقع به معنای برگ برنده دشمن برای پیروزی در این جبهه است، لذا باید در جبهه فرهنگی باید به مقابله با آن پرداخت.

فتوحی با بیان اینکه سلاح دیگر در این جبهه، حمله به زبان فارسی است، عنوان کرد: متاسفانه دشمن به دنبال غربی کردن زبان و فرهنگ ملت ایران است.

وی‌ گفت: متاسفانه علاوه بر اینکه این اقدام در خارج از کشور صورت می‌گیرد، در داخل کشور هم تعدادی از مسئولان هستند که اعتقاد دارند در برابر استکبار نباید ایستادگی کرد و باید به ناچار در برابر آنها تسلیم شویم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: باید کشور را برای اینکه در جهان نقش‌آفرینی کند آماده کنیم و این موضوع با قوی شدن کشور در زمینه‌های علمی، دانش و ارائه راهکار در تبعیت نکردن از دشمن ممکن است.

فتوحی تبعیت نکردن از دشمن را در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، هنری لازم دانست و گفت: نقشه دشمن از تمام این تحرکات و یارگیری‌ها می‌خواهد که ما به تحقق تمدن اسلام ناب نرسیم.