۱۰۰ درصد بهابادی‌ها در سرشماری اینترنتی شرکت کردند

حمیدرضا نصیری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از پایان سرشماری اینترنتی که در دو مرحله تمدید شد، بر اساس آمار به دست آمده، ۱۹۷ هزار خانوار یزدی در این مرحله شرکت کردند و مشارکت ۵۷.۸ درصدی را به نام استان خود ثبت کردند.

وی عنوان کرد: بیشترین مشارکت از آن مردم بهاباد با مشارکت ۱۰۰ درصدی بوده و شهرستان‌های تفت، ابرکوه، مهریز، خاتم، اشکذر، بافق، اردکان، میبد و یزد در رتبه‌های بعدی قرار داشته اند.

نصیری زاده با اشاره به اجرای مرحله دوم این طرح و تداوم آن تا ۲۵ آبان ماه بیان کرد: ۳۲۰ مامور آمارگیر با مراجعه خانه به خانه در حال ثبت اطلاعات خانوارها یا دریافت کد رهگیری ۱۲ رقمی آنها هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان یزد با اشاره به خانواده‌هایی که در زمان مراجعه ماموران آمارگیر در منزل حضور ندارند، بیان کرد: چنانچه خانواری تا هنگام مراجعه مامور در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده و کد آماری ۱۲ رقمی در اختیار دارد، می تواند با استفاده از کد خانوار غایب (کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به درب منزل توسط مامور) به https://www.sarshomari۹۵.ir وارد شده و کد آماری خود را ثبت کند.

وی افزود: خانوارهایی که در سرشماری اینترنتی شرکت نکرده اند، می توانند با استفاده از کد خانوار غایب (کد مندرج در برگه اطلاعیه الصاقی به درب منزل توسط مامور) به سایت https://www.sarshomari۹۵.ir وارد شده و به طور اینترنتی در سرشماری مشارکت کنند.

نصیری زاده گفت: خانوارهایی که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب با ستاد سرشماری شهرستان خود تماس حاصل کرده و به صورت تلفنی در سرشماری مشارکت کنند.