توقیف یک دستگاه کامیون با یک میلیارد ریال البسه قاچاق در یزد

سرهنگ علیرضا صالحی اظهار داشت: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی "هرات" در راستای اجرای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق به یک دستگاه کامیون "ایویکو" که از شرق کشور عازم شهرستان "بابل" بود مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، سه هزار و 200 ثوپ انواع البسه خارجی قاچاق به وزن یک تن و 750 کیلوگرم که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد ریال بیان کرد و افزود: اجرای این گونه طرح‌ها یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی و مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

توقیف 2 دستگاه خودرو با خلافی‌های معوقه

رئیس پلیس راهور استان گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان ابرکوه یک دستگاه اتوبوس "ولوو" و همچنین یک دستگاه سواری پژو 206 را با 48 میلیون ریال خلافی معوقه متوقف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ منصور جمشیدی اظهار داشت: ماموران پلیس راهور شهرستان ابرکوه هنگام گشت زنی و کنترل وضعیت ترافیک شهر یک دستگاه اتوبوس "ولوو" را با 29 میلیون ریال خلافی و همچنین یک دستگاه سواری پژو 206 را با 19 میلیون ریال جریمه معوقه متوقف کردند.

جمشیدی افزود: این دو دستگاه خودرو تا تسویه حساب کامل خلافی روانه پارکینگ شده و همچنین راننده‌های متخلف نیز به مراجع قانونی معرفی شدند.

پیشگیری از اعتیاد مستلزم افزایش سطح آگاهی افراد است

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: پیشگیری از گرایش نوجوانان و جوانان به سمت اعتیاد مستلزم افزایش سطح آگاهی افراد از آثار سوء مصرف مواد مخدر است.

به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سرهنگ فرهاد بیگلری فرمانده انتظامی شهرستان بافق اظهار داشت: مشکل فراگیر موادمخدر، امروزه یک چالش بزرگ برای جامعه جهانی به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از موادمخدر به عنوان یکی از ابزارهای دشمنی و تهاجم خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره برده است.

سرهنگ بیگلری افزود: نیروی انتظامی و به طور ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر به عنوان رکن مقابله با این پدیده شوم، سعی داشته با وجود تمام محدودیتها و در راستای سیاستهای کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با ایثار و از خودگذشتگی به مقابله خود ادامه داده و اکنون پرچمدار مبارزه با موادمخدر شناخته می‌شود.

کشف 2 هزار و 350 عدد نوشدنی تاریخ گذشته در میبد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان در بازرسی از یک انبار، دو هزار و 350 عدد نوشیدنی تاریخ مصرف گذشته را کشف کردند.

سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی اظهار اشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به همراه عوامل مرکز بهداشت و درمان این شهرستان یک انبار موادغذایی را مورد بازرسی قرار دادند.

موسوی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار تعداد دو هزار و 350 عدد نوشیدنی "انبه" تاریخ گذشته را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه نوشیدنی‌های تاریخ مصرف گذشته تحویل انبار اداره بهداشت و درمان شهرستان شد خاطرنشان کرد: متهم به دادگاه معرفی شد.

دستگیری سارق و اعتراف به 22 فقره سرقت منزل در یزد

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران دایره اول اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، یک سارق حرفه‌ای را که دست به 22 فقره سرقت طلا و پول از منازل به ارزش دو میلیارد ریال زده بود شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسین رضایی اظهار داشت: با توجه به سرقت‌های متعدد منزل در محدوده "امامشهر"، "مهرآوران" و "خیرآباد" شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره اول مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با حضور در صحنه‌های سرقت و بازنگری سرقت‌های انجام شده متوجه شدند سارق از متهمان حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده و به روش خاصی دست به سرقت از منازل زده است.

رضایی با اشاره به شناسایی متهم گفت: کارآگاهان پلیس پس از شناسایی مخفیگاه متهم و اخذ مجوزقضائی وی را دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

رضایی تصریح کرد: متهم 28 ساله در بازجویی‌های انجام شده به 22 فقره سرقت پول و طلا از منازل شهروندان به ارزش دو میلیارد ریال اعتراف و به همراه پرونده مربوطه به دادسرا معرفی شد.

کشف 28 هزار نخ سیگار قاچاق در اشکذر

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از کشف 28 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه عرضه کننده کالای دخانی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین ثقفی اظهار داشت: در راستای مبارزه با کالای دخانی قاچاق ماموران این پلیس به بازرسی از یک باب مغازه عرضه کننده کالای دخانی در سطح شهر پرداختند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این مغازه 28 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک های مختلف کشف و دو متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر یادآور شد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان یزد تحویل داده شد.

کشف نخ "پلی استر" قاچاق در میبد

ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد در بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز، 120کارتن نخ "پلی استر" خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز که از جنوب شرق کشور عازم کرج بود پرداختند.

موسوی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این کامیون، 120کارتن نخ پلی استر خارجی قاچاق فاقد اسناد مثبته گمرکی به ارزش 600 میلیون ریال کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.