چفیه آقا را برای تبرک گرفتم

امروز 15 دی ماه 1395 یادآور چنین روزی در سال 86 سال است که امام خامنه ای با حضور پر خیر و برکت خود در این شهرستان، خاطره ای جاویدان برای مردمانش به ارمغان گذاشتند.

 

چند روزی بود که زمزمه انتخاب چند دانش آموز برای خیر مقدم گویی به رهبر انقلاب به گوش می رسید. در همین راستا مسئولین مربوطه از بین تعدادی دانش آموز دختر و پسر در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، سه نفر را انتخاب کردند. شور و هیجان وصف ناپذیری در آنها ایجاد شده بود.

 

زهرا محمودی فرزند عباس یکی از آن سه نفر بود که افتخار داشت به نمایندگی از فرزندان ایثارگر به مقام معظم رهبری خیر مقدم بگوید.

 

وی در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه از خاطرات آن روز چنین گفت:

وقتی از دانش آموزان برای این کار تست می گرفتند، هزار صلوات نذرکردم تا یکی از منتخبین باشم... که بالاخره دعاهایم مستجاب شد و من به همراه زهرا کارگر و آقای منصوری انتخاب شدیم. دلهره داشتم که نکند با دیدن ایشان و ابهت شان نتوانم حرف بزنم.

 

صبح روز 15 دیماه پس از قرائت دکلمه در حضور رهبر معظم انقلاب، ایشان از من پرسیدند: کلاس چندم هستی؟ با لبخند جواب دادم دوم هستم و بعد دست های پر مهرشان را بر سرم کشیدند... در آخرین لحظه با صدایی پر از هیجان گفتم: " آقا میشه چفیه خودتون را واسه تبرک به من بدین؟"

 

بعد از تمام شدن مراسم وقتی به خانه رسیدیم دوباره متن را خواندم و با خوشحالی زیاد چفیه را به همون نشان داده و می گفتم: این چفیه آقا است.... چفیه بوی عطر خاصی می داد که هنوز هم آن بو به مشام می رسد و باعث آرامش است. خیلی دلم میخواست الان چنین افتخاری نصیبم می شد تا بهتر وجود آقا و بزرگواریشان را درک کنم.

 

زهرا در ادامه گفت: جوانان امید و آینده کشور هستند و می توانند با پیروی از رهنمودهای امام خود، نظام و انقلاب اسلامی را از دست دشمنان حفظ کنند.

 

 

 
 
 

انتهای پیام/