به گزارش افکارنیوز، سرهنگ فریدون آقایی در گفتگو با مهر افزود: با تلاش ماموران آگاهی انتظامی صومعه سرا جوان ۳۱ ساله ساکن فومن که با ترفندهای حرفه ای در کمتر از یک دقیقه اشیای داخل اتومبیل را سرقت می کرد در این شهرستان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی اظهارداشت: با شکایت چند نفرمبنی بر سرقت اشیای داخل اتومبیل خود، با چهره نگاری از سارق که سوار ماشین مگان بود در شهر صومعه سرا دستگیر شد.

فرمانده پلیس صومعه سرا گفت: این سارق حرفه ای ضمن داشتن سابقه چهار بار زندانی به سرقتهای زیاد از اتومبیل در صومعه سرا، فومن و شهرهای همجوار اعتراف کرده است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی صحیح و مناسب اخبار عملکرد پلیس از مهمترین مقوله هایست که در برقراری نظم و امنیت در یک جامعه و ایجاد فضای امن و آرام نقش مهمی دارد.

آقایی افزود: هیچگاه پلیس نمی تواند به تنهایی نظم و احساس امنیت را در یک جامعه ایجاد کند، بنابراین اقدامات فرهنگی از قبیل اطلاع رسانی مطلوب نیز باید در کنار فعالیتهای پلیس قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ایجاد امنیت مطلوب در یک جامعه، همکاری تمامی سازمانها، ارگانها را می طلبد اما اصحاب رسانه ها مهمترین نقش را در رسیدن به این هدف ایفا می کنند.