به گزارش افکارنیوز به نقل از شرق،كارآگاهان جنايي پليس آگاهي تهران روز پنجشنبه هفته گذشته در جريان وقوع قتل در خيابان شيخ محمدي قرار گرفتند و بعد از رفتن به محل حادثه جنازه زني را به نام مريم مشاهده كردند. آنها ابتدا به تحقيق از پسر مقتول پرداختند.

این جوان به ماموران گفت: «در حال بازگشت به خانه بودم که دیدم همسر سابق مادرم که مردی ۶۵ساله به نام محمدصادق است با حالتی مضطرب و با عجله از خانه ما خارج شد. پس از ورود به خانه و وارد شدن به داخل اتاق بود که متوجه شدم مادرم به قتل رسیده است.» ماموران بعد از پی بردن به این جزییات محل‌های تردد محمدصادق را تحت مراقبت قرار دادند و متهم را ساعت ۹ صبح همان روز دستگیر کردند. این مرد بعد از انتقال به پلیس آگاهی به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: «حدود هفت سال پیش من با مریم آشنا شدم و به پیشنهاد من، ازدواج کردیم. در چند سال اول هیچ مشکل خاصی بین من و او وجود نداشت تا اینکه پس از گذشت مدتی، مریم متوجه شد من همسر و فرزند دارم. از آن زمان به بعد بود که اختلافات من و مریم آغاز شد و این اختلافات به قدری شدت پیدا کرد که مجبور شدیم از هم جدا شویم.»


وی درخصوص انگیزه خود برای ارتکاب جنایت گفت: زمانی که اختلافات من و مریم آغاز شد، وی به بهانه‌های مختلف از من پول می‌گرفت و تهدید می‌کرد موضوع ازدواج‌مان را به خانواده‌ام خواهد گفت. من به ناچار مبالغ بسیار زیادی پول به مریم دادم حتی یک هفته نیز برای او حدود پنج‌میلیون تومان طلا خریدم تا شاید او را قدری آرام کنم اما مریم هر بار پس از گذشت چند روز همان رفتار قبل خودش را از سر می‌گرفت تا اینکه روز حادثه در حالی‌که برایش مقداری میوه خریده بودم، برای طرح این موضوع که دیگر به علت مشکلات مالی امکان پرداخت پول به وی را ندارم به خانه‌اش رفتم.

او پس از شنيدن اين حرف مرا به خيانت متهم كرد و بار ديگر درگيري ما دو نفر آغاز شد. در يك لحظه متوجه نشدم چگونه با وسيله چوبي كه روي ميز بود، ضربهاي را به پشت سرش وارد كردم. پس از زمين افتادن مريم، بلافاصله به آشپزخانه رفتم و پس از برداشتن چاقو، چندين ضربه به او زدم و چاقو را نيز در آشپزخانه رها كردم. پس از آن سيم جاروبرقي را به دور گردن مريم انداختم و آنقدر فشار دادم تا مطمئن شدم ديگر نفس نميكشد. بنا بر اين گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر ميبرد و تحقيقات از او ادامه دارد.