فاش شدن راز قتل زن جوان پس از پنج ساعت

به گزارش افکار نیوز،سرهنگ حسین حسینزاده در گفتوگو با فارس، در اصفهان از دستگیری قاتل زن جوانی پس از پنج ساعت از قتل در یکی از محلههای اصفهان خبر داد و اظهار داشت: نیمه شب شنبه با تماس فردی که صاحب خانه مقتول بود، پس از گزارش قتلی در منزل خود کارآگاهان ویژه به محل قتل حاضر شدند.

وی افزود: مقتول زن جوان ۲۲ ساله‌ای به نام نسرین است که پس از طلاق از همسر خود به دلیل اعتیاد با فرزند خود چند سالی را تنها زندگی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان پس از حضور در صحنه قتل پس از مواجه با جسد زن جوان با بررسی‌های صحنه جرم متوجه شدند قتل زن جوان در ساعت سه نیمه شب توسط ضربات زیاد چاقو به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان صحنه جرم از آثار به جا مانده از صحنه قتل و بررسی‌های مختلف صحنه جرم متوجه اثر انگشت فردی روی در و دیوار خانه شده که پس از تحقیقات متوجه شدند اثر انگشت‌ها متعلق به همسر سابق مقتول است.

حسین‌زاده با بیان اینکه صاحب‌خانه مقتول متوجه مشاجرات بین قاتل و مقتول شده بودند، بیان داشت: به گفته این شاهدان مردی در حالی که صورت خود را پوشانده بود پس از سر و صدای مشاجره و درگیری به سرعت از منزل فرار کرد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته از آثار جرم در صحنه و نیز اظهارات شاهدان عینی مشخص شد قاتل این زن جوان، علی همسر قبلی و معتاد این زن جوان بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیری قاتل پس از پنج ساعت از قتل را مهم‌ترین خصوصیت این پرونده دانست و گفت: قاتل فردی ۴۰ ساله است که تا کنون چندین دفعه به اتهام حمل و نیز مصرف مواد مخدر دستگیر و زندانی شده است.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از فرد قاتل به منزل وی رفته و قبل از فرار پس از اینکه زمان کوتاهی از قتل گذشته بود آن را دستگیر کردند.

حسین‌زاده گفت: در بازجویی‌های پلیس، قاتل انگیزه قتل خود را پس گرفتن دختر پنج ساله خود پس از طلاق عنوان کرده که پس از مواجه شدن با مقاومت همسر سابق خود آن را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.

وی اضافه کرد: قاتل پس از اعتراف به قتل در اختیار کارآگاهان دایره ویژه قتل قرار گرفته است که پس از بازجویی‌های تکمیلی در اختیار دستگاه قضایی قرار می‌گیرد.