به گزارش افکارنیوز به نقل ا ز جام جم سرهنگ غلامرضا مينايي، رييس کلانتري ۱۲۸ تهران نو، در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني پليس، از دستگيري يک زورگير در محدوده اين منطقه خبر داد و گفت:" مأموران اين کلانتري روز گذشته موفق به دستگيري متهم و معرفي وي به دادسرا شدند.

وی ادامه داد: " با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فعالیت های مجرمانه یکی از زورگیران سابقه دار و باجگیری هایش از شهروندان، اقدامات مأموران برای دستگیری وی آغاز و پس از هماهنگی های لازم دستور مرجع قضایی برای بازداشت این متهم دریافت شد.

مینایی افزود: " در بررسی های انجام شده مشخص شد که این متهم با تهدید سلاح سرد در مناطق جرم خیز و خلوت در ساعات خلوت از روز، نسبت به زورگیری از شهروندان اقدام کرده می کند و به بهانه های مختلف از آنها باجگیری و زورگیری می کند.

وی اظهار داشت: " پس از برگزاری جلسات توجیهی در خصوص دستگیری این متهم و به کارگیری نیروهای تجسس کلانتری محل تردد و مخفیگاه متهم شناسایی شده و ماموران عملیاتی این کلانتری برای دستگیری وی به محل اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه وی را بازداشت کردند.

گفتني است، در بازرسي از محل اختفاي اين متهم تعدادي اموال و مقداري وجوه نقد مسروقه و همچنين اسناد و مدارک مسروقه متعلق به مالباختگان کشف و ضبط شده و پس از شناسايي مالکانشان به آنها مسترد شد.