۱۲فیلم سینمایی وتلویزیونی امروزپخش میشود

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، فیلم سینمایی "برنده جام" به کارگردانی ایمون وینسر، پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۲۲ ازشبکـه یک سیما پخش میشود. در خلاصه داستان فیلم آمده: دیمون و جیسون دو برادر سوارکارهستند که در مسابقات لیگ ملبورن به مقام قهرمانی رسیدهاند. پدر آنها که سوار کار بسیار ماهری بوده، بر اثر سانحه در مسابقات سوارکاری جان خود را از دست داده است. دیمن که یکبار قهرمان جام ملبورن شده قصد دارد تا سال آینده نیز رکورد خود را حفظ کند. "برنده جام" با بازی برایان مارتین و استفان کارز، محصول سال ۲۰۱۱ در کشور استرالیا ساخته شده است.

فیلم سینمایی " بچه‌های راه آهن " به کارگردانی محمد مهدوی و تهیه کنندگی مهدی کریمی، پنجشنبه ۱۸خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی فرید شیخ زاده، حسین حسنی زاده، مینا نوروزی فر و حمیدرضا پاکدل خواهید دید: پسر بچه‌ای روستائی که پدرش شهید شده است، تصمیم می‌گیرد به امام نامه‌ای بنویسد، او نامه را می‌نویسد و از طریق پست برای امام می‌فرستد، دوستانش او را سرزنش می‌کنند که مگر امام نامه تو را می‌خواند و یا پاسخ می‌دهد؟ او روزها درانتظار جواب نامه امام است و هر روز به محل رسیدن نامه‌ها می‌رود تا بالاخره روزی جواب نامه خود را از طرف امام خمینی دریافت کند.

فیلم سینمایی " سربازرس مونتا لبانو " به کارگردانی آلبرتوسیرونی، محصول سال ۱۹۹۹-۲۰۱۱کشور ایتالیا، پنجشنبه ۱۸خرداد ماه ساعت ۱۷ ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد. لوکا زینگاریتی و پی پی نو مازوتا در " سربازرس مونتا لبانو " به تهیه کنندگی نورا باربی آری به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی " جنگجویان آسمان " محصول سال ۲۰۰۵ کشورهای انگلیس و فرانسه، پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. " جنگجویان آسمان " داستان دو خلبان شکاری به نام آنتوان مارچلی و سباستین و لوا است. در بازارهواپیما، بین آمریکایی‌ها و تولیدات هواپیمایی فرانسه رقابت شدیدی است. هواپیمای فرانسه میراژ ۲۰۰۰ است که برای اثبات قدرت واقعی آن باید با ۱۶F آمریکایی دریک مسیر۶۶۰۰ کیلومتری رقابت کند. اما چون این عملیات باید در خاک دشمن باشد، خلبان میراژ بایک پرونده سازی اخراج می‌شوند. بنوایت ماگیمل و کلویس کورنیال در این فیلم به کارگردانی جرارد پیرد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی " کنکورد " به کارگردانی دیوید لوول ریچ، پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده: صنایع نظامی هریسون وابسته به نیروی هوایی آمریکا بوده که ساخت موشک زمین و هوایی به نام بازل را به اطلاع مردم می‌رساند. فردی به نام کارل پارک که معاون فروش هریسون است به دیدار خبرنگار معروفی به نام مگی ویلن می‌رود و او را در جریان فروش سلاح‌های غیرمجاز به تعدادی از کشورها قرار می‌دهد. آلن دلون و سوزان بلک لی در " کنکورد " محصول سال ۱۹۷۹ کشور آمریکا، به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی " تیک تاک " به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدعلی طالبی و با بازی شیرین بینا، نگین صدق گویا، سعید قرایی و عباس صادقی نژاد، پنجشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۳:۳۰ در قالب برنامه " تماشاخانه " از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. در این فیلم می‌بینیم: مادر حسن برای تشویق فرزندش که در کلاس دوم دبستان درس می‌خواند، ساعتی را که یادگار شوهرش است به معلم می‌سپارد تا به حسن بدهد.

فیلم تلویزیونی " شعله در باد " به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد مهرانفر، از تولیدات صدا و سیمای مرکزکهگیلویه و بویراحمد، پنجشنبه ۱۸خرداد ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود. داستان " شعله در باد " با بازی سحرعقیلی، مریم دلخواسته، مصطفی تقوی و سولمازمحمدی از این قرار است که شوکا، دخترنوجوانی است که پدر جنگلبانش را در مبارزه با قاچاقچی‌های چوب از دست داده است. در روستای شوکا دبیرستانی برای ادامه تحصیل وجود ندارد و اکنون که او باید به مدرسه‌ای شبانه روزی برود، حیران مخالف رفتن اوست.

فیلم سینمایی " خبرسازان " به کارگردانی اندرز بنکه پنجشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم پلیس و سیستم امنیتی روسیه را به چالش می‌کشد. پس از اینکه پلیس‌ها یک گروه تبهکار را دنبال می‌کنند، آنها به ساختمانی مسکونی وارد می‌شوند و ساکنین را گروگان می‌گیرند. اندری مرزلیکین، یه وگنی تسیگانوو و ماریا مکی کووا در این فیلم محصول سال ۲۰۰۹ کشورهای روسیه و سوئد در ژانر حادثه‌ای، جنایی، هیجانی و درام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلمهای سینمایی و انیمیشن "مسافرت"، "برناردو بیانکا در نجات پتی"، "زندگی، دروغ، فوتبال"، "نابودگر۲" و "جدال تبهکاران" پنجشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱۳:۱۵، ۱۵ ،۱۷ ، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش میشود.