به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علی تقیپور تهیهکننده سریال گفت: کار تدوین و صداگذاری سریال طهران نو با فاصله کمی از تصویربرداری از اوایل خردادماه آغاز و در حال حاضر ۵۰ درصد آن انجام شده است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که ما برای تولید این سریال استاندارهای لازم را که در سریال سازی دنیا مرسوم است، رعایت کرده‌ایم.

تقی پور تعدد لوکیشن و بازیگر را از ویژگی های مهم این سریال برشمرد و افزود: ریتم سریال «طهران نو» بسیار تند است و کارگردان، کار را نیز با همین حساسیت هدایت کرده است. امیدوارم مجموعه عواملی که در تولید سریال نقش داشتند در نهایت بتواند خروجی رضایت بخشی برای مخاطب باشد.

سریال طهران نو روایت زندگی کیا مقدم است که پس از ۱۲ سال دوری از وطن و شکست در زندگی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می‌گردد. ولی در همان بدو ورود با اتفاقی رو به رو می‌شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بنابراین گزارش، مهران احمدی، علی سرابی، هومن سیدی، بهروز شعیبی، شقایق دهقان، ندا مقصودی، سمیرا ذکایی، لیندا کیانی، گلاره عباسی، بهناز جعفری، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، سوگل طهماسبی، بیژن افشار، مسعود میرطاهری، الهام کردا، بهاره ریاحی، کیوان خانبگی و… اشکان خطیبی جمعی از بازیگران این مجموعه است که به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین عوامل سریال تهران نو عبارتند از: تهیه کننده: علی تقیپور، کارگردان: فرید سجادی حسینی، نویسنده: امید سهرابی با همراهی امیر رضا طلاچیان، دستیار اول و برنامهریز: روزبه سجادی حسینی، مدیر تولید: جعفر عروجی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی، مدیر تصویربرداری: داوود امیری، عکاس: ناصر سجادی حسینی، صدابردار: فرزام منطقی، طراح گریم: امیر اسکندری، صداگذار: امین میرشکاری، تدوین: روزبه فرازمند.