به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، نادر مقدس تهیه کننده این فیلم تلویزیونی با اعلام این خبر در گفتوگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون گفت: فهرست بازیگران و عوامل پشت دوربین این فیلم تکمیل شده است و ظرف یک هفته آینده کار در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.

وی تصریح کرد: جمشید مشایخی، فریبا متخصص، پوریا پوربهرامی، مریم آردیش، مهتاب کرک‌وندی و بازیگر خردسال یاسمن جعفری در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

مقدس افزود: لوکیشن اصلی این فیلم آپاتمانی در یکی از برج‌های تهران است و حاشیه شهر تهران و فرهنگسرای ابن سینا نیز از دیگر لوکیشن‌های اولین باران پاییزی خواهند بود و ۲۵ جلسه تصویربرداری برای این پروژه پیش بینی شده است.

قصه این تله فیلم دارای افت و خیزهای بسیار و کشش‌های دراماتیک جذابی است که هم برای نوجوانان و هم والدین حاوی نکات آموزنده خوبی است.

این تهیه کننده عوامل پشت دوربین این اثر را بدین شرح اعلام کرد: مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: انوشه منادی، طراح گریم: امیر ترابی، مدیر تولید: ناصر مقدس، صدابردار: حسین تقوی، طراح صحنه و لباس: سامان نصیری.

بنا بر این گزارش «اولین باران پاییزی» درباره پسر نوجوانی است که به دلیل مشکلات مالی ناچار می‌شود تا از یک پیرمرد نویسنده پرستاری کند در ابتدا به دلیل تفاوت نسل‌ها و نگرشی که میان آن دو وجود دارد مشکلات و اختلافاتی میان شان به وجود می‌آید اما در روند داستان…

سال گذشته منادی با فیلم یک اشتباه کوچولو از محصولات مرکز سیمافیلم در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک حضور داشت.

اولین باران پاییزی را نادر مقدس در گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تهیه میکند.