به گزارش افکارنیوز به نقل از جام جم ، چند روز پیش رفتگران شهرداری شهریار در حال جمعآوری زبالهها بودند که ناگهان متوجه شدند زبالههای آخرین سطل میان چرخدندهها گیر کرده است. رفتگران با خاموش کردن خودرو به بررسی موضوع پرداختند و با دیدن دست یک انسان در پتویی که در میان زبالهها قرار داشت، موضوع را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ خبر دادند.

در پی این تماس، ماموران انتظامی کلانتری صباشهر عازم محل شده و با تحقیق از رفتگران، خودروی حمل زباله را به کلانتری انتقال دادند. با بررسی خودرو ماموران یک پتوی کهنه را که چهارگوشه آن گره خورده و در میان زباله‌ها افتاده بود از خودروی حمل زباله بیرون کشیدند.

ماموران با بازکردن گره‌های پتو، با جسد مردی رو‌به‌رو شدند که نایلون پلاستیکی روی سرش قرار داشت و طنابی نیز به گردن وی آویخته شده بود. بررسی‌های پلیس نشان می‌داد، مدت کوتاهی از مرگ مرد جوان می‌گذرد و عاملان جنایت در مکان دیگری او را به قتل رسانده و سپس جسد را در سطل زباله رها کرده‌اند.

با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل شهریار، جسد مرد جوان برای تشخیص علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. با تشکیل پرونده قضایی در این باره، تحقیقات کارآگاهان جنایی اداره آگاهی شهریار برای مشخص شدن هویت مقتول و رازگشایی از این جنایت آغاز شد.