به گزارش افکارنیوز به نقل از محدوده، محمدرضا گلزار بازیگر کشورمان دربخشی از قسمت پانزدهم سریال ساخت ایران با یکی از شیوخ عربی بر سر اسم خلیج فارس درگیر شد.

در قسمت پانزدهم سریال خانگی ساخت ایران جیمی(محمدرضا گلزار) به همراه غلام(امین حیایی) و دکتر باقری(فرهاد اصلانی) برای بازپس گرفتن لپ تاپ دکتر جم(بهنام تشکر) وارد قلعه اعراب می شوند که در این زمان یکی از شیوخ عرب که در حال سخنرانی برای اعراب دیگر، از کلمه خلیج عربی به جای خلیج فارس استفاده کرد، که این موضوع با خشم جیمی(گلزار) روبرو شد.

جیمی که مترصد فرصتی برای تنبیه کردن شیخ عرب بود پس از خارج کردن لپ تاپ دوباره وارد قلعه شد و از شیخ عربی خواست تا حرفش را درباره خلیج دوباره تکرارکند، که با بیرون آمدن کلمه خلیج عربی از زبان این شیخ، جیمی ضربه محکمی را به صورت شیخ وارد کرد.

به نظر می رسد گنجاندن این سکانس در این سریال نشان از مهارت محمد حسین لطیفی در تهییج حس میهن دوستی مخاطبان و آگاهی از وضعیت روز جامعه و شرایط کشورمان دارد. لطیفی به نوعی با این کار وظیفه هنرمندان را در خصوص موضع گیری های کشورمان در عرصه بین المللی نشان می دهد.
ساخت ایران نام دومین سریال خانگی محمد حسین لطیفی پس از قلب یخی است که تهیه کنندگی این سریال را منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی بر عهده دارند ضمن اینکه خشایار الوند، آرش قادری و پیمان قاسم خانی نویسندگان این مجموعه هستند.

گفتنی است محمدرضا گلزار، امین حیایی، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، بهاره رهنما، الیکا عبدالرزاقی وگوهر خیر اندیش به همراه بازیگر خارجی چون پاملا الکیکو پیر داغر از بازیگران ساخت ایران به شمار می آیند.