بچه‌دار نشدن بهانه‌ای برای پایان دادن به زندگی مشترک

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ، زوج جواني در دادگاه حاضر شدند و درخواست طلاق توافقيشان را به قاضي دادگاه ارائه كردند. زن خطاب به قاضي گفت: سه سال از شروع زندگيمان ميگذرد و در اين مدت هيچگاه زندگي آرام و بيدردسري را تجربه نكرديم و اكنون تصميم گرفتهايم از يكديگر جدا شويم تا به اين زندگي پايان دهيم.

وی ادامه داد: سه سال قبل با همسرم در یک میهمانی آشنا شدم و متاسفانه به دلیل علاقه‌ای که به یکدیگر داشتیم بدون گذراندن دوران نامزدی به سرعت زندگی مشترک‌مان را شروع کردیم و از همان ابتدا زندگی‌مان با مشکل مواجه شد، اما اطمینان داشتیم که در آینده مشکلات برطرف می‌شود.

این زن جوان که ۲۹ سن داشت با بیان اینکه «شوهرم دوستانش را به من ترجیح می‌دهد»، گفت: تمام تفریحات اصلی شوهرم با دوستانش است. مثلا مسافرتی های خارج از کشورش را همیشه با دوستانش می‌رود و زمانی که به او اعتراض می‌کنم، می‌گوید با آنها بیشتر می‌تواند خوش‌ بگذراند و نیازی ندارد که با من به سفر برود.

وی مدعی شد: به شوهرم شک دارم و دلیل اصلی شک‌های من، رفتارهای اوست و جالب این است که هیچ تلاشی برای رفع این احساس من نمی‌کند.

در ادامه جلسه دادگاه، شوهر این زن که ۳۳ ساله بود خطاب به قاضی گفت: همسرم بسیار بداخلاق و عصبی است، هرگاه به او می‌گویم که به مسافرت برویم، می‌گوید، حوصله ندارم و من هم مجبور می‌شوم با دوستانم به سفر بروم.

وی ادامه داد: هنوز هم به همسرم علاقه دارم، اما دیگر نمی‌توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم، زیرا آنقدر با یکدیگر تفاوت داریم که نمی‌توانم آرامش را احساس کنم و همیشه حسرت یک زندگی آرام را دارم.

مرد جوان افزود: متاسفانه به تازگی متوجه شدیم که نمی‌توانیم بچه‌دار شویم و این موضوع بهترین بهانه برای جدایی‌مان شده است، در حالی که قبل از اینکه موضوع بچه‌دار نشدن‌مان را متوجه شویم، تصمیم به جدایی داشتیم.

در ادامه زن جوان گفت: مهریه‌ام ۵۰۰ سکه بهار آزادی است که تمامی آن را بخشیده‌ام و هیچ‌گونه ادعای مالی نسبت به شوهرم ندارم.

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات طرفين حكم طلاق توافقي اين زوج جوان را صادر كرد.