کشف جسد مرد جوان بعد از وقوع سیل در طارم

به گزارش افکار نیوز،"غلامحسین رجبی"، در گفتوگو با ایسنا،اظهار کرد: بارش ناگهانی و شدید باران که از کوههای اطراف همراه با گل و لای جاری شد و از سیلبند موجود در روستای ولیدر نیز گذشت، موجب وارد آمدن خسارت جزیی به تعداد اندکی از منازل مسکونی و باغات دو روستای ولیدر و شیت شد.

وی افزود: اگر سیل‎بند در مسیر روستا نبود قطعاً شاهد وارد آمدن خسارات زیادی در اثر وقوع سیل بودیم، ولی خوشبختانه در حال حاضر تنها یک مقدار از نهرها و لوله‎‌های آب کشاورزی خسارت دیدند.

رجبی تصریح کرد: بیشترین خسارت در روستای ولیدر با تخریب جزئی چند انباری، خسارت وارد آمدن به راه و تخریب بخشی از آسفالت این روستا، تخریب کامل یک پل و در روستای شیت نیز ۲ واحد پرورش ماهی خسارت دیدند.

فرماندار طارم خاطرنشان کرد: آب‌رسانی سیار به روستای شیت همچنان ادامه دارد و اکیپ‌های تعیین خسارت، افراد برای یافتن جسد همچنان در حال فعالیت هستند و در اسرع وقت میزان خسارت وارده اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: با توجه به اینکه خسارت جدی به خانههای مسکونی وارد نشده است، ساکنین روستاها از نظر اسکان مشکل خاصی ندارند. قطعی آب نیز در این دو روستا وجود ندارد.