شناسایی دزد، عامل قتل پیرزن ۷۵ ساله شد

به گزارش افکار نیوز به نقل از ایسنا ،سرهنگ حيدري در تشريح اين خبر اعلام كرد: جوان ۲۷ سالهاي که براي دزدي رفته بود با سر رسيدن صاحبخانه، مرتکب قتل شد.



وی در ادامه گفت: بر اساس گزارش رسیده از پاسگاه کاغذ کنان این فرماندهی مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک منزل روستایی، ماموران ضمن حضور در محل و مهار آتش سوزی مشاهده می‌کنند خانمی به هویت ف. ن ۷۵ساله در داخل منزل به علل نامعلومی فوت کرده است.



سرهنگ حیدری گفت: با حضور مامورین اداره آگاهی و دادستانی شهرستان در محل با توجه به اینکه درب حیاط متوفی از بیرون قفل شده بود، موضوع بیشتر مشکوک به قتل شد و در این رابطه مامورین پس از انجام یک سری تحقیقات به فردی به هویت خ. ع ۲۷ ساله که دارای سوابق کیفری و همسایه متوفی بوده، مظنون و او را دستگیر کردند.



وی افزود: مامورین به سرعت منزل مظنون را بازرسی کردند که مقداری طلا و وجوه نقد از زیر رختخواب فرد مظنون کشف می‌کنند که فرد در بازجویی معترف می‌شود که جهت سرقت وارد منزل متوفی شده بود که در حین سرقت ناگهان متوفی وارد منزل می‌شود و به علت اینکه متهم و متوفی همدیگر را می‌شناختند متهم در ابتدا متوفی را با ضربات چاقو به قتل رسانده سپس جهت از بین بردن آثار، منزل را به آتش کشیده است.



فرمانده انتظامی شهرستان میانه در خاتمه گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.