زنی که ازهمراه بیماران دربیمارستان دزدی می‌کرد

به گزارش افکار نیوز ،سرهنگ قنبرعلي آزادواري در گفتوگو با ايسنا ، در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي كسب اخباري مبني بر سرقت گوشيهاي تلفن همراه در مراكز درماني، ماموران تحقيقات خود براي شناسايي عامل يا عاملان آن را آغاز كردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه ماموران متوجه شدند زنی جوان در مراکز درمانی با معرفی خود به عنوان همراه بیمار، وارد بیمارستان‌ها شده و در فرصت مناسب گوشی تلفن‌همراه، همراهان بیماران را دزدیده و متواری می‌شود.

آزادواری با بیان اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات متهم را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: وی که زنی ۲۶ ساله است، پس از انتقال به مقر انتظامی در اعترافات خود تاکنون به چندین فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با بیان اینکه این زن دارای سوابق متعدد کیفری است و به مصرف مخدرصنعتی از نوع شیشه نیز اعتیاد دارد، خاطر نشان کرد: وی در اعترافات خود مدعی شد که در زمان ملاقات بیمارستان‌ها با معرفی خود به عنوان همراه بیمار یا ملاقات‌کننده وارد بیمارستان و بخش شده و پس از آن با سوءاستفاده از سرگرم شدن افراد به بیمارشان، اقدام به سرقت تلفن همراه آنان کرده است.

به گفته وي، متهم هماكنون به منظور انجام تحقيقات بيشتر و نيز كشف ساير جرايم احتمالي در اختيار پليس است و پس از آن براي ادامه روند رسيدگي به جرم به دادسرا منتقل خواهد شد.