به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در هفتمين روز از ماه مبارك رمضان ويژه برنامه "ماه عسل" كه در اين روزهاي عرفاني و معنوي مهمان خانههاي روزهداران است ابتدا با ولهاي در خصوص صاحبالزمان (عج) از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت و بعد از پخش وله مجري برنامه عنوان كرد: اين وله نشان دهنده پويا بودن اين برنامه است و طي روزهاي آينده منتظر اتفاقات جديد نيز باشيد تمام تلاش ما اين است كه اتفاقات خيلي خوب د راين برنامه رخ دهد و برنامهريزيها آرام آرام جواب خواهد داد.

و بعد تیتراژ همیشگی برنامه با صدای " بنیامین بهادری " پخش شد.

در آیتم حافظان کل قرآن کریم " فاطمه نیکویی " مهمان این بخش از ماه عسل بود.

فاطمه نیکویی حافظ کل قرآن کریم با حضور در این قسمت از برنامه گفت: ۱۰ سال سن دارم و از ۶ سالگی به حفظ قرآن کریم و پدر و مادرم در حفظ قرآن نقش موثر و بسزایی را ایفا کردند.

سید علی موسوی(شاعر و معلول)، علامحسین مرادی عراقی(حافظ قرآن) از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

سید علی موسوی با حضور در این برنامه گفت: ‌ از بدو تولد معلول بوده و از وضعیتم بسیار ناراضی هستم.

وی در پاسخ به سوال مجری که آیا حاضر بودی سالم باشی ولی نتوانی شعر بگویی عنوان کرد: دلم می‌خواست سالم باشم اما شعر نگویم چرا که در عین سلامت خیلی چیزهای دیگر به دست می‌آورم و اینقدر تحقیر نمی‌شدم.

وی در شهرستان سوادکوه استان مازندران بدون امکانات در بالای کوه با پدر و مادرم زندگی می‌کنم.

موسوی عنوان کرد: من عاشق خدا هستم و همیشه از او طلب می‌کنم.

غلامحسین مرادی عراقی حافظ قرآن که نام قبلی او فرزاد بود با حضور در این برنامه بیان کرد: در سال ۸۴ تصادف بسیار سنگینی کردم که بر اثر تصادف ضربه سنگینی به مغز، نخاع خورد و ریه دچار آسیب شد و همچنین کلیه‌ها و معده وطحالم دچار خونریزی شدید شد.

وی ادامه داد: به مدت ۳۴ روز در کما بودم و ۳ بار علائم حیات از بین رفت که در این زمان متوسل به حضرت عباس شدم تا به وضعیت امروز رسیدم.

وی عنوان کرد: من دلم شکست و از ته قلب از خدا خواستم به چشم خود دیدم که چطور یک مرده را زنده کرد.

مرادی عراقی تصریح کرد: بعد از آن از مادرم فاطمه زهر(س) خواستم که من را به غلامی پسرش بپذیرد و تقریباً ۴ سال افتخار می‌کنم که غلام حسین هستم.

وی در پاسخ به سوال مجری بر اینکه قبل از تصادف فرزاد چگونه فردی بود اظهار داشت: قبل از تصادف از امام حسین تنها یک قیمه و قورمه سبزی را می‌شناختم ولی در حال حاضر می‌گویم غلامحسین فدای تو امام حسین.

ماه عسل برنامهاي است كه در ايام ماه مبارك رمضان هر شب ساعت ۱۹:۱۵ از شبكه سه سيما با اجراي سيد علي ضياء و تهيهكنندگي مجيد يوسفي پخش ميشود