شیرجه تریلی حامل میلگردبه پارکینگ مسکونی + عکس

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، محمدرضا وکیلی ريیس ایستگاه ۱۱ آتشنشاني، دراينباره گفت: در پی وقوع اين حادثه، شاهدان با سامانه ۱۲۵ آتشنشانی تماس گرفتند و ستاد فرماندهی آتشنشانی تهران ایستگاه ۱۱ را در ساعت ۴:۵۲ بامداد به محل حادثه در خیابان ظفر، خیابان فرید افشار، کوچه دلیری اعزام کرد.

وکیلی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد یک دستگاه تریلی که برای ساختمان در حال احداثبار میله گرد آورده بود پس از تخلیه بار در حال برگشت وارد پارکینگ یک ساختمان دو طبقه مسکونی شده و با تخریب قسمتی از دیوار پارکینگ متوقف شد و راننده آن نیز در کابین در هم پیچیده تریلی گرفتار و قادر به خروج از آن نیست.

وی افزود: در این حادثه آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و قطع برق باطری با استفاده از وسایل ویژه، راهی به داخل اتاق پیدا کرده و راننده آن به‌نام «علی - د» ۴۸ ساله که از ناحیه پای سمت چپ مصدوم شده بود را خارج و داخل آمبولانس اورژانس قرار دادند و علت این حادثه نیز از سوی عوامل راهور اعلام خواهد شد.

وکیلی با اشاره به اظهارات راننده تریلی گفت: وی تریلی را پارک کرده بوده اما ناگهان این وسیله خلاص شده و به سوی پارکینگ این ساختمان به حرکت درآمد.

به گزارش ایسنا، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی به رانندگان خودروهای سنگین توصیه کردند هنگام پارک این گونه وسایل در سراشیبی حتما از قفل‌کن استفاده کرده و از گذاشتن موانع برای بالابردن ضریب اطمینان و ایمنی استفاده کنند.


ورود کامیون به پارکینگ مجتمع مسکونی در ظفر



ورود کامیون به پارکینگ مجتمع مسکونی در ظفر



ورود کامیون به پارکینگ مجتمع مسکونی در ظفر