به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، سرهنگ احد کریمی در تشریح این پرونده اظهار کرد: تیم‏های ویژه مبارزه با مواد مخدر پلیس در اقدامی اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه غرب مشهد را شناسایی و او را تحت تعقیب قرار دادند.

کریمی افزود: ماموران انتظامی ساعت ۱۵:۴۵ روز گذشته پس از چند ساعت کنترل و مراقبت نامحسوس متهم را با یک دستگاه خودروی سواری پژو در بولوار میثاق مشهد شناسایی و در حالی که او قصد تحویل مقادیری مواد مخدر به فردی داشت برای دستگیری‏اش وارد عمل شدند.

وی اظهار کرد: جوان ۲۰ ساله‌ به محض مشاهده ماموران با سرعت بسیار زیاد از صحنه متواری شد و بی‌توجهی او به دستور ایست پلیس سبب شد ماموران انتظامی با استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک گلوله به خودروی متهم کنند.

در این عملیات پلیس، متهم از ناحیه کتف مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که در بازرسی اولیه از خودرو متهم ۱۸ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی ۲۰۰ گرم به همراه یک دستگاه ترازوی دیجیتالی، یک دستگاه گوشی همراه و یک قبضه چاقو کشف شده است، ادامه داد: در این رابطه اقدامات قانونی لازم به عمل آمده است و تحقیقات پرونده ادامه دارد.