افکارنیوز: خيانت همسر انگيزهاي شد تا مرد جوان مصمم شود از زنان انتقام بگيرد. او به عنوان خواستگار دختران جوان را فريب ميداد و بعد از برقراري رابطه از آنان اخاذي ميكرد.

شکایت علیه این متهم که «رضا» نام دارد روز ۱۷ خرداد در پلیس آگاهی مشهد به ثبت رسید و دختری جوان به نام «مهناز» به کارآگاهان گفت: «چندی قبل به طور اتفاقی با رضا آشنا شدم و او با من طرح دوستی ریخت و با بیان اینکه به من علاقه‌مند شده است پیشنهاد ازدواج را مطرح کرد.

همین کار باعثشد اعتمادم نسبت به وی جلب شود. او جوان موقری به نظر می‌رسید و من نیز در این مدت به او علاقه پیدا کرده و به ازدواج با او مایل بودم. رابطه ما روز به روز صمیمانه‌تر می‌شد تا اینکه وی مرا به خانه‌اش دعوت و در آنجا با من رابطه برقرار کرد.

چون قرار بود با هم ازدواج کنیم من مشکلی با این موضوع نداشتم اما بعد از آن اتفاق رفتار رضا با من تغییر کرد و او چند روز بعد گفت از رابطه‌اش با من فیلمبرداری کرده است و اگر به خواسته‌هایش تن ندهم فیلم را منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. تازه آن زمان بود که متوجه شدم فریب خورده‌ام.»

مهناز در ادامه اظهاراتش گفت: «من که آبروی خودم را درخطر می‌دیدم هیچ راه چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر رضا نداشتم و به ناچار به او پنج‌‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان باج دادم. رضا همچنین گوشی موبایلم را نیز از من گرفت.

در حالی‌که فکر می‌کردم ماجرا تمام شده است چندی بعد رضا به من تلفن زد و خواسته تازه‌ای را مطرح کرد. او گفت قصد دارد از دختر دیگری خواستگاری کند اما به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد و من باید خودم را به‌عنوان خواهر او معرفی و برای رسیدن به هدفش کمک کنم.

در حالی‌که می‌دانستم چه سرنوشت شومی در انتظار آن دختر است باز هم از روی ناچاری با رضا همکاری و به عنوان خواهر وی از طعمه جدیدش خواستگاری کردم اما دیگر نتوانستم این شرایط را تحمل کنم چون احتمال می‌دادم او بار دیگر خواسته تازه‌ای را مطرح کند و من همین‌طور مجبور به باج دادن به وی باشم. برای همین تصمیم گرفتم علیه او شکایت کنم.»

ماموران بعد از تشکیل پرونده با توجه به اطلاعاتی که دختر جوان در اختیار آنان قرار داد تلاش خود را برای ردیابی رضا آغاز کردند و چند روز پیش او را در منطقه «طرقبه» به دام انداختند و از خانه‌اش گوشی تلفن همراه مهناز را کشف کردند. رضا بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت. او به خواستگاری از مهناز و اغفال او اقرار کرد و گفت همین نقشه را در مورد چند دختر دیگر نیز اجرا کرده است.

رضا در اعترافاتش گفت: «همسرم به من خیانت و با مرد دیگری رابطه برقرار کرد. من زنم را خیلی دوست داشتم و وقتی این موضوع را فهمیدم ضربه روحی بزرگی خوردم. به ناچار از همسرم جدا شدم و بعد از آن تصمیم گرفتم از زنان انتقام بگیرم. برای همین با آنها طرح دوستی می‌ریختم و بعد از فریب دادن طعمه‌هایم با آنها رابطه برقرار و از آنان اخاذی می‌کردم.»

کارآگاهان تاکنون شماره تلفن ۳۰ دختر جوان را از بین مدارک رضا پیدا کرده‌اند و با توجه به سرنخ‌های موجود احتمال می‌دهند این افراد قربانیان رضا باشند که از ترس آبروی خود از طرح شکایت صرف‌نظر کرده‌اند.

تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد.

منبع: شرق