به گزارش افکارنیوز سرهنگ خليل شهبازي رييس کلانتري ۱۵۲ خاني آباد ، در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس به تشريح جزييات خبر فوق پرداخت.

سرهنگ خلیل شهبازی رییس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد، امروز صبح از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش خانی آباد با شکایت تعدادی از شهروندان ساکن این محدوده خبر داده و گفت: " طرح امنیت محله محور در راستای افزایش امنیت عمومی و اجتماعی و آرامش شهروندان به اجرا در آمده است.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: روز گذشته فردی شرور برای شهروندان ساکن خیایان " میعاد " محله خانی آباد ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت کرده که این عمل او با اعتراض اهالی و ساکنین محل همراه بوده و فرد شرور اقدام به درگیری و ضرب و جرح با سلاح سرد کرده است.

شهبازی ادامه داد: در همان ابتدای درگیری، یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماموارن برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که اراذل و اوباش مذکور با مشاهده ماموران متواری می شود اما با سرعت عمل ماموران و اجرای طرح مهار و محاصره خیابان مذکور متهم که معروف به " سعید سرطان " بود را بازداشت و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

كلانتر ۱۵۲ خاني آباد در خاتمه ادامه داد: متهم در بازجويي هاي انجام شده به جرايم خود مبني بر شرارت، اخلال در نظم و امنيت عمومي و سلب آسايش شهروندان اعتراف کرده و با شکايت تنظيم شده از سوي شهروندان به دادسرا منتقل شد.