به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سرهنگ محرابی از دستگیری یک شرور در تهرانپارس خبر داد و گفت: بر حسب دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری این شرور که "مهدی" نام داشت، اقدامات پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی و ماموران یگان امداد تهران بزرگ آغاز شد.

این مقام انتظامی در تشریح ماجرا گفت: تحقیقات ادامه یافت و طی اقدامات فنی و ویژه پلیسی، محل سکونت این متهم شناسایی و با اعزام تیمی از ماموران این یگان، متهم مذکور دستگیر و برای انجام تحقیقات به پایگاه پلیس امنیت منتقل شد.

وی افزود: با دستگیری این متهم و انتقال وی به مقر پلیس امنیت تحقیقات از وی آغاز و او ضمن اعتراف به جرایم خود عنوان داشت که در بسیار موارد فعالیت های مجرمانه را با همدستی دو تن از دوستانش انجام می داده است.

سرهنگ محرابی در پایان با اشاره به این موضوع گفت: با مشخصات و اطلاعاتی که متهم در اختیار ماموران قرار داد، تیم های عملیاتی این یگان موفق شدند هر دو همدست این متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در خانه هایشان بازداشت کند.

هر سه متهم از مدت ها پیش به اتهام جرایم چون شرارت، مزاحمت برای شهروندان، خرید و فروش مواد مخدر و محصولات ضد فرهنگی، درگیری و عربده کشی تحت پیگرد قانونی بودند.

به گفته این مقام انتظامی هر سه متهم هنگام دستگیری از آنجا که چاره ای جز تسلیم نداشتند، بی هیچ حرکت و مقاومتی خود را تسلیم قانون کرده و در بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف کردند.