به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سرهنگ شهریار بشتام گفت: با اعلام شکایت از سوی شهروندان تهرانی ساکن محدوده فوق مبنی بر اخاذی و جعل عنوان از سوی یک مامورنما، اقدامات ماموران این یگان برای بررسی صحت و سقم موضوع و همچنین دستگیری متهم پرونده آغاز شد.

سرهنگ بشتام افزود: در تحقیقات ماموران مشخص شد که این فرد با مراجعه به منازل شهروندان و عنوان اینکه آنها به اتهام حمل و مصرف مواد مخدر تحت تعقیب هستند از آنها اخاذی کرده و سرقت می کرد.

وی اظهار داشت: این تحقیقات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته یکی از گشت های موتوری این سرکلانتری هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خویش به تعدادی از شهروندان برخورد که برای شکایت به آنها نزدیک می شدند.

سرکلانتر سوم ادامه داد: شهروندان به ماموران گشت انتظامی اعلام کردند که فردی با معرفی خود به عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر از آنها به زور اخاذی کرده است.

وی عنوان داشت: با شناسایی چهره متهم و مشخصات ظاهری وی از سوی شهروندان و با حدس این موضوع که هنوز متهم از محدوده خارج نشده است، مناطق مذکور تحت نظر قرار گرفت و ساعتی بعد این متهم هنگام اخاذی از یک شهروند شناسایی و بازداشت شد.

سرهنگ بشتام گفت: متهم به کلانتری محل منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر جعل عنوان، اخاذی و سرقت از شهروندان اعتراف کرد که متعاقب آن برای انجام مراحل تحقیقات تکمیلی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.