به گزارش افکارنیوز سرهنگ حسين باروني در گفت و گو با ایسنا، در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يك فقره قتل زني جوان به نام خ در سوم شهريور ماه ماموران آگاهي بوشهر تحقيقاتشان را براي يافتن سرنخي از متهم يا متهمان به قتل آغاز كردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات به برادر ۳۷ ساله این زن به نام «الف» مظنون شدند گفت: پلیس برادر مقتول را به پایگاه انتظامی منتقل و وی در بازجویی‌ها به قتل خواهرش با استفاده از یک قبضه اسلحه کلاشینکف اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های خود ضمن قبول بزه ارتکابی همدست خود به نام «ر» را نیز به ماموران معرفی کرد گفت: برادر مقتول در اعترافات خود عنوان کرد که با همکاری «ر» از راه دیوار همسایه وارد منزل خواهرش شده و وی را با سلاح گرم به قتل رسانده است.

بارونی با بیان اینکه ماموران با راهنمایی متهم اسلحه را که در حیاط منزل مقتول مدفون شده بود، یافتند گفت: ماموران همدست برادر مقتول را نیز دستگیر و یک قبضه اسلحه به همراه یک خشاب و ۲۲۸ عدد فشنگ جنگی را نیز کشف کردند.

وي با بيان اينكه متهم به قتل موارد اخلاقي را علت و انگيزه قتل خواهرش عنوان كرد گفت: تحقيقات براي واكاوي ديگر زواياي اين پرونده در پليس آگاهي ادامه دارد.