به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، رییس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی از دستگیری پسرجوانی خبرداد که به بهانه سرقت ۶النگو زنی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود.

سرهنگ صادق نامور با بیان اینکه در ۱۵ شهریورماه سالجاری پرونده‌ای تحت عنوان «قتل» فردی به نام «ماری» پیشروی کارآگاهان گشوده شد گفت: پس از ارجاع این پرونده تحقیقات کارآگاهان آغاز و آنان درباره شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز شد و در ابتدا بررسی از خانواده مقتوله آغاز شد.

وی با بیان اینکه یکی از دختران مقتوله در اظهارات خود بیان کرد که خانه را برای اجاره به بنگاه سپرده بودیم و روزی که مادرم به قتل رسید، در حال خروج از منزل، فردی با حضور در منزل عنوان کرد که از سوی بنگاه معرفی شده گفت: این زن عنوان کرد در خانه را برای او باز کردم و گفتم مادرم بالا تنها است و می‌تواند منزل را به او نشان دهد و از خانه خارج شدم.

نامور با بیان اینکه دختر مقتوله عنوان کرد که عصر همان روز هنگام بازگشت به خانه هرچه در زده فردی جوابگوی او نبود و بالاخره از روی دیوار به خانه رفته و با جسد مادرش مواجه می‌شود گفت: دختر جوان عنوان کرد که طلاهای مادرش نیز به سرقت رفته است.

رییس پلیس اگاهی خراسان‌شمالی افزود: با توجه به اظهارات دختر مقتوله، ماموران به بنگاه‌هایی که مقتوله خانه را برای اجاره به آنها سپرده بود، رفتند که نهایتا بنگاهی که اقدام به فرستادن متهم به قتل کرده شناسایی شد که در تحقیقات مشخص شد، متهم اقدام به ارائه شماره تلفنی به صاحب بنگاه کرده که ماموران در بررسی دریافتند این شماره متعلق به زنی ساکن گرگان است که در تحقیقات ردپایی متهم در شهر بجنورد کشف شد.

نامور با بیان اینکه در تحقیقات کارآگاهان به فردی به نام «حیدر» بخورده و منزل وی را شناسایی کردند گفت: ماموران با حضور در منزل این فرد متوجه شدند پسری جوان قصد فرار از روی دیوار را دارد که پس از دستگیری مشخص شد این پسرجوان که «رضا» نام دارد فرزند حیدر بوده که در ابتدا هرگونه ارتباط با این قتل را انکار می‌کرد اما در مواجه حضور با دختر مقتوله و همچنین صاحب بنگاه، این فرد به عنوان متهم به قتل مورد شناسایی قرارگرفت.

وی با بیان اینکه «رضا» در تحقیقات سرانجام لب به اعتراف گشود گفت: برای اجاره منزل، آدرس مربوط را از بنگاه گرفته و به خانه مقتوله مراجعه کردم، طلاهای زیادی داشت و وسوسه شدم و با چاقویی که از قبل برداشته بودم از پشت چندین ضربه به او زده اما هنگامی که با مقاومت مقتوله روبرو شدم با ضربات متعدد وی را به قتل رساندم و شش النگو و یک انگشتر از وی به سرقت بردم.

نامور افزود: در ادامه با راهنمایی متهم ضمن بازسازی صحنه قتل، طلاهای مسروقه نیز در منزل این متهم كشف شد و این متهم به همراه پرونده به دادسرا معرفي شد.