معتمدآریا و نوری‌زاد فیلم ضد‌ایرانی ساختند

به گزارش افکارنیوزبه نقل از جوان آنلاین، محمد نوری‌زاد، کارگردان متصل به جریان فتنه ۸۸، مدتی است بعد از آزادی مشروط خود از زندان، مشغول به فعالیت و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی است و اخیراً پروژه این فیلم را کلید زده است. وی برای این فیلم ضدایرانی ازهمکاری فاطمه معتمدآریا نیز استفاده می‌کند. این بازیگر مسئله‌دار سینمای ایران و از حامیان فتنه ۸۸، یکی ازاصلی‌ترین اشخاصی است که درساخت این فیلم ضد نظام، با نوری‌زاد همکاری دارد.

لازم به ذکراست، فیلم محمد نوری‌زاد که به طور غیرقانونی هم تاکنون پنج قسمت آن در اختیار سایت‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب قرارگرفته است، شامل موضوعات ومضامینی در رابطه با تخریب و توهین به ارگان‌های نظامی کشور نظیر سپاه، بسیج و مطالب توهین‌آمیز نسبت به برخی سران کشور ایران است که با این وجود متأسفانه تاکنون با بی‌توجهی مسئولان و عدم برخورد جدی با این پروژه ضد اسلامی همچنان قسمت‌هایی از آن در شبکه‌های اجتماعی اینترنت پخش و منتشر می‌شود!

با توجه به سابقه نه چندان خوش نام فاطمه معتمد آريا در عرصه هنر و سياست و همراهي وي با برخي از چهرههاي ضدانقلاب نظيرجعفر پناهي، به نظر ميرسد با ادامه پيدا كردن اين روند همكاري و تداوم ساخت اين فيلم درآينده شاهد ساخت فعاليتهاي بدتري عليه نظام اسلامي و ملت ايران، از سوي اين افراد حامي فتنه باشيم.