افکارنیوز

: احتمالا برای یک دوست یا یکی از اعضای خانواده هدیه ای می خرید یا در حق او لطفی می کنید که او را بی نهایت خوشحال می کند. شما باملاحظه و مهربان هستید و همین ویژگی دیگران را به سمتتان جذب می کند.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای انجام کاری لحظه شماری می کنید. اشتیاق و هیجان شما نسبت به چیزی بسیار بیشتر از دیگران است و به همین دلیل احتمال دارد که آن را به شما بسپارند.

پیش بینی روابط شما: امروز در برقراری ارتباط با دیگران و فهماندن منظور خود به آنها کاملا موفق خواهید بود. احتمالا در یک مکالمه یا بحثگوی سبقت را ازدیگران خواهید ربود.

پیش بینی شغل شما: اگرچه امروز روزی پرمشغله است ولی به دلیل آنکه از انرژی زیادی برخوردار هستید خسته نمی شوید و تا پایان آن تلاش می کنید.

فال روزانه متولدین اردبیهشت

امروز زمان مناسبی است برای آنکه در خلوت خود بنشینید و به بعضی چیزهای مهم زندگیتان فکر کنید. یک تصمیم جدی و عاقلانه در زندگی شما لازم است تا بتوانید گام های بعدی را درست بردارید.

پیش بینی روابط شما: رفاقت به معنای اعتماد صددرصد و همه جانبه نیست. در زندگی شما مسائلی وجود دارند که لازم است پنهان بمانند در غیر این صورت روزی بر ضد شما استفاده خواهند شد.

پیش بینی شغل شما: امروز قدرت خلاقیت الهام بخش شما خواهد بود پس از آن استفاده کنید. استفاده عملی از زمان و علایقتان نتیجه ای شگفت انگیز خواهد داشت.

فال روزانه متولدین خرداد

بین جنبه های مختلف زندگی شما نوعی تنش وجود دارد، یعنی مرز مشخصی بین بعضی از مسائل زندگی شما دیده نمی شود و نظم و انضباط آن طور که باید و شاید بر زندگی شما حاکم نیست.

پیش بینی روابط شما: دیگران دلیل بعضی رفتارهای شما را درک نمی کنند و همین منبع بروز اختلاف های آشکار و پنهانی است. از خواسته های خود نگذرید ولی حقوق دیگران را نیز مدنظر قرار دهید تا به بی ملاحظگی و خودمحوری محکوم نشوید.

پیش بینی شغل شما: اگر بین زندگی شخصی و حرفه ای خود تعادلی ایجاد نکنید به مشکل بر خواهید خورد. آنچه در حال حاضر اهمیت دارد انعطاف و تطبیق پذیری است.

فال روزانه متولدین تیر

شادی و اعتماد به نفس خود را دوباره به دست آورده اید. زمان آن رسیده که همه ناراحتی ها و مشکلات گذشته را فراموش کنید و اگر اشتباهی کرده اید خود را ببخشید.

پیش بینی روابط شما: علاقه خود را نسبت به شخصی خاص بی پروا بیان می کنید. تعادلی جالب بین مادیات و معنویات به وجود خواهد آمد که به نیروی عجیب و توانایی کنترل خود خواهد انجامید.

پیش بینی شغل شما: مراقب باشید چون ممکن است بین خواسته های شما و خواسته های یک همکار اختلاف وجود داشته باشد، رسیدن به یک توافق به هردوی شما بستگی دارد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز زمانی مناسب برای انواع و اقسام فعالیت ها است، به خصوص فعالیت های اجتماعی نظیر مهمانی با لذت و شادی بسیار همراه خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: امروز روابط شخصی در بهترین حالت ممکن قرار دارند. اگر می خواهید از کسی خواهشی کنید امروز بهترین زمان برای مطرح کردن آن است. ممکن است فرصتی برای عاشق شدن بر سر راهتان قرار بگیرد.

پیش بینی شغل شما: شما در محل کار یا تحصیل یک مهره اساسی هستید. دیگران نظرات شما را به راحتی می پذیرند و آنها را به کار می گیرند. پس از این نفوذ به خوبی استفاده کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر امروز و فردا کنید و کاری را که می دانید باید انجام دهید به دقیقه نود موکول کنید، بدون شک متضرر خواهید شد یا موقعیت های عالی را از دست خواهید داد.

پیش بینی روابط شما: اگر رابطه دو نفر از نزدیکان شما دچار مشکل شده است، اهمیت نقش خود را فراموش نکنید. شاید بتوانید بدون دخالت مخرب این دو را دوباره به هم نزدیک کنید یا موقعیتی برای یک مکالمه منطقی بین آن دو فراهم کنید.

پیش بینی شغل شما: کاری را از سر می گیرید و در انجام آن تا حد زیادی موفق خواهید بود. آنچه بیش از همه باعثموفقیت شماست تجاربی است که در سال های اخیر کسب کرده اید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز روز خوبی است و تقریبا همه کارهای موردنظر خود را انجام خواهید داد. اگر به فکر یادگیری چیزی هستید و یا می خواهید در یک کلاس آموزشی شرکت کنید، کم کم دست به کار شوید.

پیش بینی روابط شما: اجازه ندهید دیدگاه های دیگران بیش از حد معقول بر شما تاثیر بگذارد. صحبت های آنها را بشنوید و اگر مفید بودند به کار بگیرید، ولی در عین حال بر سر اعتقادات قلبی خود بمانید.

پیش بینی شغل شما: اگر از شغل خود خسته شده اید از خود بپرسید که چه چیز آزارتان می دهد. اگر این عوامل آزاردهنده قابل رفع هستند، در جهت رفع آنها بکوشید و در غیر این صورت به فکر تغییر شغل خود باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز سوالاتی در ذهنتان مطرح می شود که شما را به تفکر در مورد انگیزه ها و برنامه های زندگیتان وادار می کنند. وقتی به گذشته فکر می کنید، به پیروزیها بیشتر از شکست ها فکر کنید.

پیش بینی روابط شما: احتمالا برای یک دوست یا یکی از اعضای خانواده هدیه ای می خرید یا در حق او لطفی می کنید که او را بی نهایت خوشحال می کند. شما باملاحظه و مهربان هستید و همین ویژگی دیگران را به سمتتان جذب می کند.

پیش بینی شغل شما: از لحاظ کاری پیشرفت های قابل توجهی خواهید داشت ولی در این مسیر به دیگران کمک کنید و اجازه بدهید از تجربیاتتان استفاده کنند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز فعالیت هایی مانند نوشتن، مذاکره و کارهای فکری موردتوجهتان خواهد بود. اما فعالیت های فیزیکی نیز به همان اندازه مهم هستند و نباید نادیده گرفته شوند.

پیش بینی روابط شما: آگرچه امروز دیگران را به راحتی تحت تاثیر قرار می دهید ولی لازم است کاملا مراقب اعمال و گفتار خود باشید چون عدم صداقت در آینده مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

پیش بینی شغل شما: امروز در زمینه های مالی نیز موفق هستید و انرژی فوق العاده ای حول مسائل مادی خواهید داشت. سعی کنید بیشتر از قبل در کارهای گروهی شرکت کنید تا بتوانید از تجارب دیگران نیز استفاده کنید.

فال روزانه متولدین دی

قدرت تخیل قدرتمندی دارید و به همین دلیل زمان زیادی را به رویاپردازی و تفکر اختصاص می دهید. امروز تخیل شما از همیشه فعال تر است ولی ممکن است بعضی تفکرات منفی، نگرانی های آینده و خیالات بی پایه آزارتان بدهد.

پیش بینی روابط شما: قبل از اینکه با کسی به توافق برسید یا پیشنهاد او را قبول کنید، اجازه بدهید زمان کافی بگذرد. بی گدار به آب نزنید و تسلیم اصرار یا وسوسه های دیگران نشوید.

پیش بینی شغل شما: تنش ها و استرس های محل کار یا تحصیل که از خودخواهی دیگران سرچشمه می گیرد خواه ناخواه بر شما نیز تاثیر می گذارد. تا جایی که می توانید خود را از این مشاجرات و تنش ها دور نگه دارید.

فال روزانه متولدین بهمن

اخیرا تمایل شما به لباس های زیبا، ظاهر آراسته و سلامت جسمتان بیشتر شده و این کار به شما کمک می کند تا احساس جذابیت بیشتری داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: موفقیت یک دوست یا یکی از اعضای فامیل را جشن خواهید گرفت و به او هدیه ای خواهید داد. ارتباط خوبی بین شما و دیگران شکل خواهد گرفت. بعضی از این افراد پلی هستند که شما را به موفقیت پیوند می دهند.

پیش بینی شغل شما: اگر کسی دست رد به سینه شما زده یا شما را نپذیرفته است نباید احساس حقارت یا محرومیت کنید. شاید تنها برای آن کار ساخته نشده اید، و یا شاید آنها در تشخیص قابلیت های شما توانا نبوده اند.

فال روزانه متولدین اسفند

بعضی از عادات به جشم و روح شما آسیب می رسانند. مسلما ترک این عادت ها به هیچ عنوان آسان نیست، ولی توصیه می شود هرچه زودتر برای ترک آنها تلاش کنید.

پیش بینی روابط شما: کسانی را که بسیار دوستشان دارید و از آنها دور هستید ملاقات می کنید. یک مهمانی یا جشن رویایی در پیش رو دارید. ممکن است هدیه یا هدایایی دریافت کنید.

پیش بینی شغل شما: آنقدر سرتان شلوغ است که اهمیت اولویت بندی و برنامه ریزی را فراموش کرده اید. راهنمایی هایی را که از یک شخص موثق دریافت کرده اید به کار ببندید و در عین حال اجازه ندهید فشار کار ذهنتان را بیمار کند.