اعطای نشان دولتی به محمدعلی کشاورز

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، سیدمحمد حسینی در پایان جلسه هیات دولت به بحث‌های مطرح در جلسه امروز دولت اشاره کرد و گفت: در جلسه‌ی اخیر تصویب شد نشان دولتی به محمدعلی کشاورز و آیت‌الله تسخیری که سالیان سال است خدمات قابل توجهی ارایه کرده‌اند، اعطا شود.

وی با اشاره به اینکه قرار بر این شد که تعرفه کاغذ برداشته شود، افزود: تصویب شد که تعرفه کاغذ برداشته شود تا امتیازی باشد برای کسانی که واردات کاغذ را انجام می‌دهند.

وزیر ارشاد در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جشنواره فیلم دفاع مقدس هفته دیگر در کرمان آغاز می‌‌شود و در باغ موزه دفاع مقدس اختتامیه آن برگزار خواهد شد، مراسم پایانی جشنواره موسیقی دفاع مقدس نیز در روز جمعه در کرمانشاه برگزار خواهد شد، همچنین نشست‌های تخصصی متعدد در بحثنقد فیلم دفاع مقدس داریم که برگزار خواهند شد که غیر از کرمان در شهرهای مرزی نیز مراسم مربوط به دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه امسال در نمایشگاه فرانکفورت و مسکو نیز حضور خواهیم داشت افزود: علی‌رغم محدودیتهای اقتصادی که برای کشور ما ایجاد کرده‌اند امسال در این دو نمایشگاه در خارج از کشور حضور فعال خواهیم داشت.

وزير ارشاد همچنين گفت: جشنواره بينالمللي امام رضا(ع) ديروز در جوار بارگاه حضرت معصومه آغاز شد و شب ولادت امام رضا در مشهد به پايان ميرسد كه اين دوازدهمين جشنواره است و ۸۸۸ برنامه دارد كه در حاشيه آن به ۱۷ نفر از خادمين امام رضا كه خدماتي كه در عرصهي تحقيق و پژوهش و هنري دارند نشان خادمين امام رضا اعطا خواهد شد.