فال روزانه، پنجشنبه ۶ مهر
افکارنیوز

: امروز موقعیتی پیش می آید برای اینکه در کنار کسی که دوستش دارید باشید و حرف های شیرینی بزنید و بشنوید.

فال روزانه متولدین فروردین

نسبت به آینده مشتاق و خوش بین هستید چون اهداف روشن و واضح دارید. از شکست کوچکی که در روزهای اخیر داشته اید ناراحت نباشید چون هنوز فرصت زیادی برای جبران دارید.

پیش بینی روابط شما: امروز با درک جدیدی از عشق همراه خواهد بود. شاید شما و کسی که دوستش دارید هر دو خواهان یک چیز مشترک باشید ولی فهماندن آن به یکدیگر برایتان آسان نیست.

پیش بینی شغل شما: امروز یک رئیس یا مافوق حرف هایی را به زبان می آورد که به مذاق شما خوش نمی آیند. اما شاید بهتر باشد صبر خود را آزمایش کنید و کوتاه بیایید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شاید از ساعات طولانی کار و استرسی که به شما وارد می شود خسته باشید و بخواهید تغییراتی در کار خود ایجاد کنید. این خستگی و استرس را جدی بگیرید.

پیش بینی روابط شما: یک روز کاملا رمانتیک در انتظار شما است. جو امروز به گونه ای است که می توانید روابط عاطفی خود را بیشتر مورد بررسی قرار دهید و ببینید که دقیقا چه می خواهید.

پیش بینی شغل شما: امروز شانس و اقبال با شما است البته به این شرط که بتوانید دیدگاه های افراد منفی نگر را نادیده بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بیشتر از قبل نسبت به احساسات دیگران حساس هستید و سعی می کنید که آنها را درک کنید. در پایان امروز به فرصتی برای تفکر و تنهایی نیاز خواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: در حال حاضر در یک رابطه رومانتیک درگیر هستید. طرف مقابل شما کم کم برخلاف آنچه قبلا تصور می کرد کاملا به این رابطه پایبند شده است ولی هنوز جانب احتیاط را رعایت می کند.

پیش بینی شغل شما: امروز یکی از همکاران از شما کمک می خواهد. این کمک چه مستقیم باشد و چه غیر مستقیم، بهتر است به او کمک کنید. اگر در مواقع نیاز در کنار دیگران باشید آنها هم به شما کمک خواهند کرد.

فال روزانه متولدین تیر

لازم نیست به خودتان فشار بیاورید، ولی شاید بهتر باشد که در زندگی روزمره تغییراتی به وجود آورید تا شرایطی برای لذت بیشتر از زندگی و شکوفایی استعدادهای نهفته تان پیش بیاید.

پیش بینی روابط شما: برای اینکه در روابط عاطفیتان موفق باشید، باید هم شما و هم طرف مقابل یاد بگیرید که بدون هرگونه قضاوت و پیش داوری با هم صحبت کنید، ذهنتان را باز کنید و اشتباه خود را بپذیرید.

پیش بینی شغل شما: عملکرد یک رئیس یا استاد شما را متعجب می کند و از خود می پرسید که راستی علت رفتار او چیست. این سوالی است که شاید هرگز جوابی برایش پیدا نکنید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر می خواهید قراردادی را برای پذیرفتن یک شغل یا خرید چیزی امضا کنید، زمان مناسب آن فرا رسیده است. به فکر راه هایی برای کاهش استرس خود باشید.

پیش بینی روابط شما: امروز موقعیتی پیش می آید برای اینکه در کنار کسی که دوستش دارید باشید و حرف های شیرینی بزنید و بشنوید.

پیش بینی شغل شما: در محیطی خشک و جدی که هرکس سرش به کار خودش است و کمتر لبخند می زنند، خوش خلقی و خنده رویی شما به همه آرامش می بخشد. هرگز خلق و خوی شیرین و دوست داشتنی خود را دست کم نگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

دو یا سه ماه پیش د رمورد موضوعی کنجکاوی کردید و سوالی در ذهنتان ایجاد شد. امروز دوباره همان سوال برایتان پیش می آید ولی یافتن پاسخ برای آن اسان نیست.

پیش بینی روابط شما: دلیل شکست مکالمات شما بی علاقگی طرف مقابل به موضوع صحبت است نه بی علاقگی او به شخص شما. موضوعی را بیابید که برای او هم جالب باشد. خواهید دید که به شما فرصت حرف زدن نخواهد داد.

پیش بینی شغل شما: همیشه در محل کار سعی کنید رفتار حرفه ای داشته باشید و اگر همکارتان رفتار ناپسندی دارد خونسردی خود را در مقابل او حفظ کنید.
فال روزانه متولدین مهر

امروز وقت آن نیست که کارهای تازه را شروع کنید، بلکه وقت آن است که کارهای کنونی را بررسی کنید و ببینید در کجا ایستاده اید.

پیش بینی روابط شما:. اگر به شما حسادت می کنند، یا پشت سرتان حرفی زده اند، ابتدا از صحت آن آگاه شوید و با قضاوت عجولانه موقعیت خود را خراب نکنید.

پیش بینی شغل شما: بین شما و یکی از همکاران تنش ایجاد شده و حتی اگر در مورد آن صحبت نکنید هردو آن را حس می کنید. دیدتان را وسعت ببخشید چون شما چیز زیادی از واقعیت نمی دانید.

فال روزانه متولدین آبان

بهتر است کمی از سرعت کارهایتان بکاهید چون عجله باعثخواهد شد که مرتکب اشتباهات عجیب و غریبی بشوید!

پیش بینی روابط شما: اگرایده آل گرایانه به روابط عاطفی خود نگاه کنید و همه چیز را بی عیب و نقص بخواهید، وسواس پیدا می کنید و با حساسیت های بیهوده خود را آزار خواهید داد. پس سعی کنید روشی متعادل و منطقی در پیش بگیرید.

پیش بینی شغل شما: لازم است نسبت به ایده های خود رویکردی عملگرایانه تر داشته باشید. در هیچ چیزی افراط نکنید. بلندپروازی بد نیست به شرط آنکه بی پایه و اساس نباشد.

فال روزانه متولدین آذر

تا به حال عادت هایی داشته اید که به شما ضرر رسانده اند، اخیرا متوجه شده اید که زندگیتان نیازمند بعضی تغییرات است. به یاد داشته باشید که برای بهتر زندگی کردن هیچ وقت دیر نیست.

پیش بینی روابط شما: شما به اندازه کافی صبر کرده اید و معذرت خواهی های پیاپی کسی را شنیده اید اما دیگر معذرت خواهی بی فایده است. شما خواهان یک عمل جدی و یک اقدام واقعی هستید.

پیش بینی شغل شما: شمادر کل روحیه ای محکم و ریاست طلب دارید البته تنها در مواقعی خاص حاضر می شوید که مسئولیت های بزرگ را قبول کنید. به جای گذشتن از کنار ایده های خود آنها را بپرورانید و عملی کنید.

فال روزانه متولدین دی

احتمالاً متوجه تغییرات کوچکی در زندگی شخصیتان شده یا خواهید شد. اگر طرز تفکرو نگرش هایتان را تا حدی تغییر دهید مسیر زندگیتان به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

پیش بینی روابط شما: با کسی روبرو هستید که دیدگاه های سنتی دارد و می خواهد آنها را بر شما تحمیل کند. این امر منجر به ایجاد چالش هایی می شود ولی طبیعت شما به گونه ای است که می توانید با این گونه چالش ها کنار بیایید.

پیش بینی شغل شما: فشار کار بر شما زیاد است به طوری که گاهی دوست دارید همه چیز را به حال خود رها کنید. صبر داشته باشید راهی دراز پیش روی شما است. تغییرات بزرگی در زندگیتان به وجود می آیند.

فال روزانه متولدین بهمن

چیزی که مدت ها تنها یک رویا بود به واقعیت می پیوندد. همه چیز به اراده شما بستگی دارد هرچند بخت و شانس هم بی اثر نیست.

پیش بینی روابط شما: قضاوت عجولانه و غلط یکی از دوستان موجب شده است روابط شما و او رو به سردی برود. اگر این رابطه برایتان مهم است، رو در رو و رک با این دوست صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: از نظر کاری در موقعیتی حساس قرار دارید. شاید منتظرید نتیجه آزمونی اعلام شود یا شاید قرار است در یک مصاحبه شرکت کنید. اعتماد به نفس راز موفقیت شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین اسفند

یادتان باشد که نابرده رنج گنج میسر نمی شود. بنابراین اگر در حال حاضر ناچار هستید که به سختی کار کنید و زحمت بکشید، مطمئن باشید که نتیجه آن را خواهید گرفت.

پیش بینی روابط شما: ناگهان به خود می آیید و می بینید که نسبت به کسی رفتار خوبی نداشته اید و هرگز به احساسات او فکر نکرده اید. هنوز برای جبران دیر نیست.

پیش بینی شغل شما: موقعیت کاری جدیدی از جانب شخصی بانفود و مهم به شما پیشنهاد می شود. با اعتماد به نفس و خودباوری می توانید خود را ثابت کنید و از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید.

مطالب جالب و خواندنی را اینجا بخوانید