فال روزانه، یک شنبه ۱۶ مهر

افکارنیوز: امروز انرژی خاصی برای ابراز احساسات در وجود شما ایجاد می شود اما همواره منشا پیدایش این احساسات را در نظر داشته باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

بد نیست اگر کمی صبر کنید و رفتار خود را بیشتر بررسی کنید. نقاط ضعف خود را بپذیرید و در جهت بهبود آنها گام بردارید.

پیش بینی روابط شما: دوست دارید وقت بیشتری را در کنار کسی که دوستش دارید بگذرانید ولی متاسفانه شرایط شغلی او یا شما مانع این کار می شود.

پیش بینی شغل شما: در شرف شروع کاری هستید ولی در مورد آن اطلاعات کافی ندارید. فعلا دست نگه دارید تا زمان مناسب آن فرا برسد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز فرصتی خواهید داشت تا به واکنش ها و تصمیم های خود در مقابل دیگران بیشتر فکر کنید و به دور از تعصب و خودخواهی آنها را ارزیابی کنید.

پیش بینی روابط شما: به جای اینکه از دیگران برنجید و از آنها کینه به دل بگیرید، به طرز برخورد خود با آنها فکر کنید. آیا عکس العمل های شما منطقی بوده است؟

پیش بینی شغل شما: اینکه دیگران حاضر نیستند در رفتار و کردار خود تغییری به وجود آورند شما را عصبانی و ناراحت می کند. به همین دلیل در محل کار احساس ناراحتی و آشفتگی خواهید کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

به سفری رفته اید که اگرچه کوتاه بوده است ولی بر روحیه تان تاثیر گذاشته و تنوعی خوب و شاید بخش را در زندگیتان به وجود آورده است.

پیش بینی روابط شما: قبل از اینکه تصمیم بگیرید رابطه خود را وارد مرحله بالاتری کنید همه چیز را به خوبی بررسی کنید. شرایط خود و طرف مقابل را کاملا مدنظر قرار دهید و بعد تصمیم بگیرید.

پیش بینی شغل شما: ایده هایی در ذهنتان وجود دارند. اگر اراده و قدرت عملی کردن این ایده ها را نداشته باشید، فایده چندانی نخواهند داشت.

فال روزانه متولدین تیر

با چالش هایی کوچک روبرو می شوید که باعثمی شوند اهداف شخصی شما بیش از هر چیز دیگری اهمیت پیدا کنند. در رسیدن به این اهداف موفق خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: شخصی که در شرف ملاقات با او هستید، به هیچ عنوان فردی معمولی نیست و می تواند تغییر بزرگی را در زندگی شما به وجود آورد.

پیش بینی شغل شما: بهتر است خود را در بعضی چیزها درگیر نکنید چون فعلا کاری از دستتان بر نمی آید. بعضی چیزها را اگر به حال خود رها کنید خود به خود به نتیجه می رسند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز در معرض سوتفاهم هستید. البته این به آن معنا نیست که باید دهانتان را بسته نگه دارید و حرفی نزنید. فقط بیشتر مراقب انتخاب کلمات باشید.

پیش بینی روابط شما: شغل شما موجب می شود تا دوستان و آشنایان بیشتری پیدا کنید. اما مراقب باشید هرگز بیش از اندازه با کسی صمیمی نشوید و هر رازی را با دیگران در میان نگذارید.

پیش بینی شغل شما: به همکاران خود ثابت کنید که فردی قبال اعتماد هستید و کارتان را به خوبی انجام می دهید. بدین ترتیب فرصت های خوبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که می توانند به درآمد بیشتر هم منتهی شوند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز انرژی خاصی برای ابراز احساسات در وجود شما ایجاد می شود اما همواره منشا پیدایش این احساسات را در نظر داشته باشید.

پیش بینی روابط شما: ایده ها و نظرات طرف مقابل وسوسه کننده است ولی شما نباید تسلیم فشارها درونی خود شوید. تصمیم های عجولانه همیشه موجب پشیمانی است.

پیش بینی شغل شما: نیات و مقاصد شما درست هستند ولی شاید اشکال شما این است که راه انتقال آنها را نمی دانید و در نتیجه دیگران نمی توانند تفسیر درستی از آنها داشته باشند.

فال روزانه متولدین مهر

شناخت شما از بعضی افراد یا موقعیت ها کافی نیست و همین امر موجب می شود تا کنترل اوضاع گاها از دستتان خارج شود. متاسفانه گاهی حتی متوجه نیستید که اشکال کار به خود شما برمی گردد.

پیش بینی روابط شما: در روزهای آینده هدایایی دریافت می کنید که دوستشان دارید و نظرتان را جلب می کنند. شاید به این فکر بیفتید که لطف دوستان را به نحوی جبران کنید.

پیش بینی شغل شما: نظر شما در مورد چگونه انجام شدن کارها با نظر رئیستان در تضاد است و همین امر موجب ایجاد اختلاف در محل کارتان می شود.

فال روزانه متولدین آبان

اگربه فکر خرید هدیه برای کسی هستید، یادتان باشد گران قیمت بودن یک هدیه ضمانتی برای جلب توجه او نیست. مهم این است که با تمام وجود و از ته دل به او هدیه بدهید.

پیش بینی روابط شما: امروز موقعیتی پیش می آید تا بتوانید بعضی جنبه های روابط احساسی خود را تغییر دهید. موضوعات بسیارد داغ و مهمی از سوی هردوی شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پیش بینی شغل شما: افکار شما با سرعت کم ولی به طور پیوسته شکل می گیرند. نگران کم بودن سرعت نباشید چون در نهایت نتایج خوبی به دست خواهد آمد.

فال روزانه متولدین آذر

ممکن است ناچار شوید کاری را عقب بیندازید یا فعلا از آن صرف نظر کنید. این امر می تواند موجب نگرانی شما شود اما بعدها خواهید دید که به نفع شما بوده است.

پیش بینی روابط شما: اگر از کسی بدی یا خیانت دیده اید، شاید بهتر باشد علت آن را در خودتان جست و جو کنید. در هر دعوا یا اختلافی هر دو طرف مقصرند و نباید همه چیز را به گردن تنها یک نفر انداخت.

پیش بینی شغل شما: تغییری در روند شغلی شما به وجود می آید و ممکن است برای مدت کوتاه در جای دیگری کار کنید.

فال روزانه متولدین دی

هنوز خیلی زود است که راجع به بعضی چیزها نگران باشید چون زمان رویارویی با آنها هنوز فرا نرسیده است. بذارید همه چیز در زمان مناسب انجام شود.

پیش بینی روابط شما: روابط شما با کسی که دوستش دارید مدتی است دچار تنش و حتی پژمردگی شده است. وظیفه زنده نگه داشتن این رابطه تا حد زیادی بر عهده شماست پس از آن غافل نشوید.

پیش بینی شغل شما: در محل کار در مورد شما و رفتاری که از خود نشان داده اید عجولانه قضاوت کرده اند ولی شما باید از کنار حرف ها و حدیثها بی اعتنا رد شوید. دیر یا زود دیگران به اشتباه خود چی خواهند برد.

فال روزانه متولدین بهمن

در رویارویی با مشکلات همیشه حس خلاقیت شما بیدار می شود و راه حل های نویی به ذهنتان خطور می کند. این بار هم از همین خلاقیت بهره بگیرید.

پیش بینی روابط شما: نباید توقع داشته باشید که دیگران مثل شما فکر کنند یا هرچیزی که می گویید بپسندند. دنیا بر پایه اختلافات و تفاوت ها استوار است و ما باید راه رویارویی با این تفاوت ها را بیاموزیم.

پیش بینی شغل شما: هنگام صحبت کردن با عمل کردن اعتماد به نفس داشته باشید. درست است که خیلی چیزها هنوز تکمیل نشده اند، ولی اگر صبر داشته باشید به زودی شاهد بهتر شدن شرایط خواهید بود.

فال روزانه متولدین اسفند

نگرانی در مورد آینده همان چیزی است که شما را می آزارد. چرا در مورد چیزی که هنوز پیش نیامده نگران هستید؟ زندگی را بیهوده به کام خود تلخ نکنید.

پیش بینی روابط شما: دوست دارید رابطه عاطفی خود را تقویت کنید اما هر بار اتفاقی می افتد که شما را سرد و حتی بیزار می کند. به طرف مقابل اعتماد داشته باشید و او را باور کنید. زندگی بدون اعتماد به جهنم شبیه است.

پیش بینی شغل شما: خیلی ها حسرت داشتن موقعیتی مشابه موقعیت شما را دارند چرا قدر آن را نمی دانید؟ اعتماد به نفس حیاتی ترین چیزی است که به آن نیاز دارید.