کلیپ جدید سامی یوسف در پاسخ به اسلام‌ هراسی + فیلم

پایگاه رسمی سامی یوسف نوشت:

این خواننده اسلامی و مشهور جدیدترین کلیپ موسیقی خود را با عنوان «این یک بازی است» منتشر کرد.

بنابر این گزارش، ویدئو کلیپ جدید سامی یوسف به صورت انیمیشن ساخته شده و به گفته سامی یوسف از سال ۲۰۰۷ طرح آن ریخته شده بود.

بر اساس نوشته سایت رسمی سامی یوسف این ویدئو کلیپ در پاسخ به کاریکاتورهای موهن و ضداسلامی طراحی شده اما وقت مناسب آن پیش نیامده بود تا اینکه با توجه به حوادثاخیر ضرورت انتشار آن احساس شد.

این پایگاه نوشته است: سامی یوسف که دارای شهرت جهانی است از طریق این ویدئو کلیپ تلاش کرده تا اندیشه‌ای جدید را بر اساس ارزش‌های هنری اصیل ارائه دهد که همانا نیاز بشر به احیای ارزش‌های صلح و محبت و تسامح است.

این پایگاه افزوده است: از طریق این کلیپ تلاش شده تا با کینه‌ورزی‌ها علیه اسلام مقابله شده و بر تفاهم و اعتدال و معرفت و احترام عمیق بین انسان‌ها تاکید شود و این ترانه به ما یادآوری می‌کند که نباید بخشی از بازی‌ئی باشیم که اقلیتی کوچک آن را به راه انداخته‌اند.

بنابر این گزارش، از طریق این انیمیشن نمونه و زیبا تلاش شده همه سنت‌های مقدس در جهان یگانه نشان داده شود و به زبان‌های مختلف اجرا شود.

سامی یوسف این ویدئو کلیپ را در آلبوم جدیدش به نام «سلام» قرار داده است که به زودی و در نوامبر آتی در بازار توزیع خواهد شد.

در بخشی از ویدئو کلیپ «این یک بازی است» که دارای شعری سه زبانه و به زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی است، آمده است:

شما در رویاهای من کجا هستید؟ / احساس می‌ کنم خیلی نزدیک هستید اما خیلی دور هستید / زمانی که همه آنچه من می خواهم دیدن توست / صورت تو در مقابل من است / تو مرا دنبال می‌کنی / سایه در زیر نور مهتابی / فقط برای طلوع آفتاب


لینک فیلم