به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، سرهنگ علیرضا صالحی روز دوشنبه گفت: ۱۶ مهرماه سال جاری با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از بانک کشاورزی شعبه امام زاده حسن(ع) کرج ماموران نیروی انتطامی با سرعت به محل حادثه اعزام و تحقیات خود را آغازکردند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد دو سارق مسلح در ساعت یک بعدارظهر که جز دو متصدی بانک هیچ فردی در بانک حضور نداشت، وارد بانک شده و پس از تهدید متصدیان مبلغ ۳۷ میلیون تومان را به سرقت بردند.

صالحی خاطرنشان کرد: با تحقیقات بیشتر و بررسی نحوه سرقت مشخص شد که سارقان بانک همان سارقانی هستند که در تیر و شهریور ماه سال جاری نیز از دو پست بانک در منطقه باغستان نیز سرقت کرده‌اند.

وی ادامه داد: سرانجام با استفاده از دوربین‌های داخل و خارج از بانک سارقان پس از ۷۲ ساعت شناسایی و عملیات دستگیری آنها آغاز شد.

صالحی اضافه کرد: با تلاش ماموران پلیس محل اختفای سارقان در محله‌ای در کرج کشف و سارقان در منزل مسکونی خود دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز یادآورشد: سارقان با نام های ناصر ۵۰ ساله و علیرضا ۲۲ ساله پدر و پسر بودند و در هنگام دستگیری آنها یک قبضه اسلحه کلت و مبلغ ۱۵ میلیون تومان نیز از محل اختفای آنها کشف ضبط شد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در بازجویی‌ها مشخص شد ناصر پیش از این نیز سابقه سرقت از بانک را داشته و حدود دو سال پیش با پایان زمان محکومیت از زندان آزاد شده و مجددا دست به سرقت زده است.

صالحی در پایان تاکید کرد: برخلاف سرقت بانک کشاورزی، سرقتهای قبلی این سارقان با اسلحه قلابی بود که در مجموع پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از پست بانکهای باغستان سرقت کرده بودند.