به گزارش افکارنیوز،سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: انحراف از مسیر یک کامیون حامل بار مرغ و برخورد آن با گاردریل در ساعت ۶:۰۲ صبح روز پنج‌شنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، مقابل پارک توسکا اعزام کرد، گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه‌شدند راننده این کامیون که حامل بار مرغ بوده، به دلیلی نامعلوم از مسیر اولیه خارج شده است.

ملکی افزود: عوامل آتش نشانی نسبت قطع برق خودرو و ایمن سازی آن اقدام کردند و پس از آن راننده کامیون را از درون کابین خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، عوامل اورژانس مستقر در محل پس از انجام معاینات اولیه مرگ راننده میانسال این کامیون را تائید کردند.

وی همچنین از وقوع آتش‌سوزی در برج «نگین‌رضا» واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۲۲:۱۲ شب گذشته به آتش نشانی اطلاع داده شد که به دنبال آن ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه یک دستگاه نردبام به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌سوزی در درز انقطاع این برج رخ داده بود، گفت: متاسفانه برخی از ساکنان بدون توجه به کاربری این درز اقدام به ریختن ضایعات و زباله‌های خود به این قسمت می‌کنند که همین امر نیز سبب بروز حادثه در حد فاصل طبقه سوم و پنجم این ساختمان شد.

ملکی اضافه‌کرد: اطفای حریق در چنین قسمتهایی به دلیل کمبود دسترسی سخت است، اما خوشبختانه در این حادثه آتش به واحدهای ساختمان آسیبی وارد نکرد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، این حادثه هیچ مصدومی برجای نگذاشته است.

ملکی افزود: آتش نشانان در ساعت ۲۳:۴۸ به عملیات خود خاتمه دادند.