مجتمع پرشیا در فریدونکنار طعمه حریق شد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس: سید حسن صیادی کناری گفت: یک خودرو پژو ۲۰۶ به علت سرعت زیاد و نداشتن کنترل پس از برخورد به جدول وسط خیابان، نرسیده به فرزاد شهر از مسیر خارج شد و پس از آن انحراف به چپ، مستقیم به پژو ۴۰۵ در حال عبور برخورد کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده پژو زخمی شده و خسارت زیادی به هر دو خودرو وارد شد.

صیادی تصریح کرد: مجتمع تجاری بزرگ پرشیا روبروی شهرک دریا کنار به علت مصرف زیاد و ضعف برق در ترانس و آشنانبودن به فن و قوانین آتش‌نشانی طعمه حریق شد.

وی افزود: بلافاصله با سرعت عمل آتش‌نشانی این مجتمع از یک فاجعه بزرگ جانی و مالی نجات یافت که در این حادثه نزدیک به ۲۰میلیون تومان خسارت وارد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریدونکنار بیان داشت: در سانحه‌ای دیگر کمپرسی مایلر در هنگام حمل مخلوط در روستای حسین‌آباد فریدونکنار در جاده در حال احداثپس از شکستن لوله گاز، کاملا در آتش سوخت.

این مسئول با برشمردن اهمیت آموزش برا شهروندان گفت: در راستای ارتقای سطح ایمنی در جامعه در مدرسه شاهد الغدیر دختران فریدونکنار تاریخچه و نحوه حریق احتمالی و جلوگیری از حریق آموزش داده شد.

وی افزود: یک دوره کلاس آموزشی اطفا حریق تئوری و عملی در سالن آتش نشانی فریدونکنار برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری برگزار شده است.