به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ سعید اسماعیلی گفت: ساعت ۵ و ۱۰ دقیقه امروز حسب اعلام ۱۱۰ مبنی بر تصادف آدرس مدرس به جنوب نرسیده به ورودی صدر واحدهای گشتی کلانتری در محل حاضر می شوند که مشاهده می شود یک دستگاه خودروی هوندا به علت برخورد با گاردریل منحرف شده و با کیوسک نگهبانی پروژه تونل صدر برخورد و در اثر آن خودرو دچار حریق شده و در اثر حریق نیز راننده خودرو قادر به شناسایی نبوده است.

وی در ادامه افزود: همچنین ۲ کارگری که برای استراحت در کانکس بودند به علت برخورد و انفجار و آتش سوزی این خودرو یکی از آنان که فردی ۴۵ ساله بوده فوت می کند و فرد دیگر که ۲۶ سال بیشتر نداشته توسط عوامل اورژانس تونل به بیمارستان انتقال می گردد.

عوامل راهور نیز در محل حاضر و کروکی تصادف را تنظیم می کنند.

اسماعیلی در ادامه اعلام کرد: ضمنا بعد از لحظاتی فردی در محل حادثه حاضر و اعلام می دارد که خودرو سوخته شده متعلق به وی بوده که در چهار راه پارک وی ساعاتی قبل به سرقت رفته است.

وی در خاتمه با هشداری به مردم خاطر نشان کرد: از مردم عزیز پایتخت نشین تقاضا داریم که برای انجام کارهای خود حتی برای لحظاتی کوتاه خودروی خود را در محلی مناسب پارک نموده و سوئیچ را به همراه خود ببرند.