برادری که برادر ۷ساله اش را کشت!

به گزارشافکارنیوزبه نقل از فارس، شامگاه ۱۹ آبان مأموران پلیس شهر کرج از طریق یک زن جوان از راز یک جنایت هولناک با خبر شدند.

زن جوانی به مأموران پلیس گفت: پس از استحمام متوجه شدم پارسا فرزند ۱۴ ساله‌ام رنگ به رخسار ندارد و از شدت ترس به لکنت افتاده است.

وی افزود: به سمت پارسا رفتم، اما غلیانی در دلش به پا بود و تنها چیزی که به ذهنش می‌رسید این بود که صدایی از امیرعلی فرزند دیگرم به گوش نمی‌رسید.

از پارسا سراغ او را گرفتم اما او اظهار بی اطلاعی کرد و همان لحظه مجدد گفت ماموران او را برده‌اند.

مادر جوان که از حرف های پارسا شوکه شده بود لحظه‌ای که می‌خواست برای پیدا کردن امیرعلی از کنار پارسا بلند شود ضربه چکشی از سوی او به سرش فرود آمد و نقش زمین شد.

وی گفت: دقایقی بعد از زمین بلند شدم و حادثه پیش آمده را با خود مرور کردم کسی کنارم نبود. هر دو فرزندم را صدا کردم اما جوابی نشنیدم تا اینکه چراغ روشن آشپزخانه توجهم را جلب کرد.

زن جوان افزود: ابتدا با قدم‌های لرزان به سمت آشپزخانه رفتم، اما به جای دیدن امیر علی و پارسا ردپای مرگ را دیدم.

وی گفت: با چاقوی خون آلودی که روی سرامیک آشپزخانه افتاده بود مواجه شدم. سپس هراسان به سمت اتاق خواب رفتم و متوجه لکه‌های خون در کف اتاق که تا تخت امیر علی ریخته شده بود شدم.

یک لحظه درنگ کردم و آرزو ‌کردم آن لحظه زنده نباشم تا جسد چاقو خورده فرزندم را در زیر تخت پیدا کنم.

نفسم در سینه حبس شده بود و برای یافتن فرزند دیگرم خانه را جست و جو کردم اما اثری از او نبود.

گمان اینکه جنایت پیش آمده از سوی پارسا باشد بیش از پیش تشدید شده بود تا اینکه ابتدا با کلانتری ۲۹ گلشهر کرج تماس گرفتم و حادثه پیش آمده را برای آنان تشریح کردم و از ماموران برای پیدا کردن پارسا کمک خواستم.

ماموران بلافاصله راهی محل حادثه شدند و بعد از مطلع کردن بازپرس ویژه قتل برای یافتن پارسا اقدام کردند. تجسس های پلیس و تحقیقات از زن جوان مشخص کرد که پارسا برای دیدن مادر اصلی اش قصد رفتن به مشهد را داشته است.

با توجه به این سرنخ تیم زبده‌ای از ماموران آگاهی با کنترل خروجی های شهر و تماس با ترمینال و راه آهن موفق شدند پارسا را در ترمینال دستگیر کنند.

پارسا ۱۴ ساله بعد از دستگیری، به قتل برادر ناتنی خود اعتراف کرد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.