عوامل " بی‌خود و بی‌جهت " در بین‌تماشاگران

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، سعید خانی پخش کننده فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» گفت: «حضور عوامل در میان تماشاگران فیلم از فردا ۱۵ آذر ماه آغاز می‌شود و در اولین برنامه عبدالرضا کاهانی کارگردان به همراه رضا عطاران، ‌ پانته‌آ بهرام، ‌ نگار جواهریان و احمد مهران‌فر در ساعت ۱۹:۳۰در پردیس سینمایی ملت حاضر می‌شوند و پاسخگوی سوالات تماشاگران خواهند بود.»

او ادامه داد: «روز جمعه نیز از ساعت ۱۷:۳۰ این هنرمندان در سینما «عصر جدید» حاضر می‌شوند و در ساعت ۲۱ به سینما «ایران» خواهند رفت.»

فیلم سینمایی «بی‌خود و بی‌جهت» آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی شنبه ۱۸ آذر در دانشگاه علامه طباطبائی نمایش و نقد وبررسی می‌شود.

نمایش این فیلم به همت کانون فیلم وعکس دانشگاه علامه طباطبایی ویژهٔ دانشجویان این دانشگاه از ساعت ۱۳ تا ۱۶ شنبه ۱۸ آذر در دانشکده مدیریت این دانشگاه برگزار می‌شود و پس از نمایش فیلم، عبدالرضا کاهانی کارگردان، جواد طوسی منتقد و عوامل، بازیگران فیلم درحضوردانشجویان به تحلیل وبررسی فیلم خواهند پرداخت.

«بی‌خود و بی‌جهت» یکی دیگر از فیلم‌هایی بود که هم برای اکران در جشنواره فجر با اما و اگر روبرو بود و هم از سوی حوزه هنری تحریم شد. کاهانی هم پس از اعلام نام فیلمش در میان تحریمی‌ها با اعتراض به این رویه و همچنین سکوت سازمان سینمایی کشور و وزارت ارشاد قصد داشت آن را اکران نکند.

در هر صورت به نظر می‌رسد سرمایه‌گذار اثر ترجیح داده «بی‌خود و بی‌جهت» شانس خود را در همین وضعیت امتحان کند و به جای «یک فراری از بگبو» در گروه عصر جدید اکران شود.

در خلاصه داستان «بی‌خود و بی‌جهت» آمده «محسن، مژگان، الهه و فرهاد: چیکار کنیم این همه اثاثیه رو!؟»

در این فیلم سینمایی بازیگرانی مانند رضا عطاران، پانتهآ بهرام، نگار جواهریان و احمد مهرانفر به ایفای نقش میپردازند.