افکارنیوز

: ظاهرا داستان های فیلم «شیطان شلوار لی می پوشد» تمامی ندارد. علی عطشانی در گفت و گویی با تماشا اعلام کرد این فیلم به رغم موافقت اصولی که ارشاد قبلا اعلام کرده بوده است هنوز موفق به دریافت پروانه ساخت نشده. عطشانی همچنین گفت: «هیچ چیز درباره این فیلم مشخص نیست و ما پیگیر دریافت پروانه ساخت هستیم و تا پروانه را نگیریم کار را کلید نخواهیم زد.»

این اظهارات عطشانی در حالی است که او و حبیب الله کاسه ساز چندی پیش به تماشا اعلام کرده بودند پروانه ساخت را دریافت کرده اند و به زودی تولید این فیلم را کلید خواهند زد. اظهارات جدید این کارگردان در حالی است که در همان زمان لیلا اوتادی، ستاره سینما و تلویزیون، اعلام کرد از علی عطشانی، کارگردان این فیلم و حبیب الله کاسه ساز، تهیه کننده، به خاطر اینکه تحت فشار نامه ای دستی برای دریافت پروانه ساخت از او گرفته اند، شکایت کرده است.

اوتادی فیلمنامه این اثر را از پیمان عباسی، نویسنده آن، خریداری کرده بود و قصد داشت این فیلم را به تهیه کنندگی حمید اعتباریان بسازد. حمید اعتباریان هم در این باره به تماشا گفت: «من قبل از آقای کاسه ساز درخواست پروانه ساخت برای این فیلم را داده بودم و در پی درخواست این دوستان و موافقت اصولی ارشاد به اتحادیه تهیه کنندگان شکایت کردم. آنها هم جلوی دریافت پروانه ساخت را توسط این تهیه کننده گرفتند. الان هم شکایت ما در شورای داوری است و منتظر نتیجه نهایی هستیم.»

اوتادی نیز پیش تر در این باره گفته بود: «به غیر از من هیچ صاحب و مالکی برای «شیطان شلوار لی می پوشد» وجود ندارد و من گفته های آقای اعتباریان را تایید می کنم که آقای عطشانی، حبیب الله کاسه ساز را برای تهیه فیلم وارد کرده و هیچ قراردادی وجود ندارد.»

این فیلم قرار بود بازگشت جواد رضویان، کمدین مشهور تلویزیون و سینما بعد از ۲ سال به عرصه بازیگری باشد. به این ترتیب باید منتظر باشیم و ببینیم بالاخره چه کسی شلوار لی به پای شیطان می کند.