درگیری مسلحانه پلیس در شرق هرمزگان

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مجید خانآرموئی امروز در نشست تشریح عملیاتهای اخیر پلیس در شهرستان بشاگرد اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از تردد اشرار مسلح مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: قاچاقچیان پس از درگیری مسلحانه با رها کردن محموله مواد مخدر با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه از محل متواری شدند.

خان‌آرموئی یادآور شد: مأموران در بازرسی از محل ۲۷۲ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش کشف و تلاش آنان جهت شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

این مقام انتظامی شهرستان بشاگرد ضمن قدردانی از همکاری مردمی با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه حمل و توزیع مواد مخدر از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

شهرستان بشاگرد یکی از شهرستان‌های شرقی هرمزگان به و به دلیل کوهستانی بودن این منطقه همواره قاچاقچیان مواد مخدر از راه‌های این شهرستان برای دسترسی به شهرستان‌های کرمان و دیگر شهرهای هرمزگان استفاده می‌کنند.

شهرستان بشاگرد در همسایگی شهرستان‌های جاسک و میناب قرار دارد که راه‌های این دو شهرستان نیز به نوعی ادامه مسیر انتقال مواد مخدر محسوب می‌شوند.

پلیس در منطقه شرقی هرمزگان تدابیر و نظارتهای ویژه را در مبحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر اتخاذ کرده است.