مجید صالحی: تا مدتی نمی‌خواهم بازیگری کنم

به گزارش افکار،این بازیگر و کارگردان در گفتوگو با ایسنا، دربارهی کارهای جدیدش در سینما و تلویزیون، گفت: فعلا تا مدتی تصمیم گرفتهام کار بازی در سینما و تلویزیون را انجام ندهم، چرا که دلم میخواهد این بار با نقشی نو و متفاوت به میان مردم بیایم. حتی چندین بار هم پیش آمده که برای بازی در کارهای جدید تلویزیون و سینما تا پای گریم هم پیش رفتم، اما ادامه ندادم و قبول نکردم که ایفای نقش کنم.

پیشنهاد به شبکه‌های تازه تاسیس تلویزیون مستلزم آگاهی کافی است


کارگردان سریال طنز «سه در چهار» در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره‌ی عملکرد شبکه‌ی تماشا(شبکه سریال)، اینگونه بیان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه هنوز این شبکه را تماشا نکرده‌ام، بنابراین نمی‌توانم درباره‌ی آن قضاوت کنم و یا پیشنهادی بدهم؛ چرا که ارائه‌ی پیشنهاد به چنین شبکه‌ای مستلزم آگاهی و دنبال کردن برنامه‌هایش است که من چون ندیده‌ام نمی‌توانم پیشنهاد خاصی بدهم.

مجید صالحی در پایان گفتوگوی خود با ایسنا عملکرد شبکه آیفیلم را خوب دانست و گفت: به نظرم شبکه آیفیلم طی این مدتی که راهاندازی شده است، توانسته جای خودش را در میان مردم باز کند و حتی به جرأت میتوان گفت این شبکه از سایر شبکههای سراسری مخاطبان بیشتری پیدا کرده است و این یک اتفاق خوبی است.